نقل قول نوشته اصلی توسط FARSHAD_TORNADO نمایش پست ها
شایدم به سفارش ایران با نمایندگی کویر تک سیلندر زده
نه دوست عزیز فقط تک سیلندر ساخته شده وبه احتمال بسیار زیاد مثل 200ns برای ایران مدل کاربراتوریش واردمیشه نه انژکتور البته احتمالا اگه تاحجم 400 ازادبشه.