موتور سنگین باید یه جای مناسب واسه گاز دادن بهش باشه
اخه مثال نمیشه تو تهران با دنده 1 موتور فقط راه رفت . اول باید اتوبان ها و خیابان هامون درست شه بعد شاید ازاد شد