خوب عزیز من اگه موتور سنگین آزاد بشه که دیگه واسه سنگین سوارا لذتی نداره.اینجوری میشه مثل سی جی همه میخرن دیگه برا مردم عادی میشه./به نظر من همین با ترس سوار شدنش کیف میده.