|
|
|
|
|
|
فرهنگ انسانهای اهل دیزین با شمشک کاملا فرق داره... بسیار فهمیده هستند.
اما یک نکته: وجود یدک کش مزیتهای زیر رو داره
1. تا منطقه موتور سواری (هر کجا) سرحال میری و بر میگردی... اگر خدای نا کرده حادثه پیش بیاد حمل مجروح راحت تر هست. (مثل برنامه روز جمعه)
2. رانندگی ماشین توسط یک نفر و به نوبت به طوریکه و بقیه می تونند استراحت کنند.
3. عدم استهلاک موتور در جاده.
4. دیدن مناظر خارج از استان و ...
5. عدم کول کردن وسایل سفر با کوله پشتی روی موتور و...
[فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ]
من یدک آمریکایی فوق رو از حسین یدک ساز معروف گرفتم... حسب احتیاج یکی از دوستان العان به ایشون دادم و العان دنبال یکی دقیقا مثل همین هستم. شنیدم یکی دیگه در تهران موجود هست.
آفرود بازای حرفه ای برای برنامه گشت و گذار نیاز به یه همچین وسیله ای دارند. اگر در سفر ما موجود بود خیلی کمک می کرد. مخصوصا سفرهای خارج از استان.
مخلص
ویرایش توسط علی بهرامی : 03-07-1390 در ساعت 02:10 بعد از ظهر
WELCOME TO THE FAMILY >> TO THE PURE FUN >> TO THE SHOW >> TO THE EDGE TO ADVANTURES >> TO THE THOUGHTEST GUYS >> TO AMBITION >> TO ULTIMATE SPEED >> TO THE FESTIVAL >> TO THE FEELING BEING .... READY TO RACE ,,, KTM
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
انجمن موتورسيکلت ايران(پرشین موتور) جهت بالابردن سطح فرهنگ و اطلاعات در زمينه موتورسواري راه اندازي شده است
شماره سامانه پيامکي انجمن : 50002666994466
برای ثبت شماره خود در سامانه پیامکی نام و نوع موتور خود را به شماره فوق پیامک کنید.
لطفا در هنگام کپی برداری مطالب و عکس ها منبع و لینک سایت ذکر شود.
تبدیل فینگلیش به فارسی (بهنویس)
قدرت گرفته از ویبولتین - طراحی قالب توسط وی بی ایران
علاقه مندي ها (Bookmarks)