FOLLOW INSTAGRAM PAGE

rv200 shooka
    25-01-1395 @ 12:00 قبل از ظهر

پیش فرض برنامه های افرود اطراف اصفهان

با سلام و عذرخواهی به علت کنسل کردن حضورم در برنامه زفره.
    برنامه های افرود که با همکاری دوستان کوهنورد و محلی طراحی کردم به اطلاع می رسانم.برنامه ها جمعه ها از 27 خرداد به بعد برگزار می گردد.

افرادی که دربرنامه نازوان بودن می تونن تماس بگیرن درصورت تایید صلاحیت می تونن یبان.
    1.برنامه ترکیبی 1روزه افرود و گذراز چاه سرخ -سه-نچفت -نطنز-طرق وبازگشت به اصفهان
    2.برنامه ترکیبی 1 روزه افرود و گذر از سجزی زفره-نیسیان-کهنگ-نهنوج-مارشنان و بازگشت به اصفهان
    3.برنامه 1 روزه کویر اطراف ورزنه
    4.برنامه 1 روزه باتلاق گاوخونی
    5.برنامه های نیم روز هم موجود می باشد.برنامه های 1/5 روز هم در صورت فراهم بودن امکانات هم موجود می باشد.
    مواردی که باید رعایت بشه
    1.داشتن تریل بالا 150 سی سی دوستان ریس خودشون اذیت می شن متونن بیان.سی جی125 ممنوع
    2.داشتن کارت موتور .گواهینامه.بیمه.کلاه
    3.عدم انجام حرکات نمایشی در مسیر وجاده ها تو جای خودش ازاده
    4.عدم همراه داشتن وسایل واقلام غیر مجاز از جمله وسایل شکار و ....که بیشتر توضیح نمیدم
    5.دوستانی که می ایند اگر تغییر کوچکی در برنامه پیش امد غر نزنن

2. تعداد 6 کاربر از apex برای این پست تشکر کرده اند.

3. #11

اعوذو بالله من نفسی...
    سلام
    امید به اینکه مشکلات دیگه تکرارنشه و برای اثبات حسن نیت و رفع کدورت ها، این موضوع را ادامه میدم . تقدیم به همه عزیزان مخصوصا مدیران و مسولین گرامی سایت...
    با توجه به اینکه علی آقا خرمیان هیوسانگ رو فروختند و یه روان RV سفید خریدن، به پیشنهاد ایشون و همیاری آقای پیکانپور رفتیم برای آفرود! اینو باید بگم که اولین تجربه آفرود من بود!! موتور آقای خرمیان فقط 60کیلومتر کار کرده بود و در میانه راه چرخ جلو روان آقای پیکان پور پنچر شد، که نهایتا موتور ایشونو رسوندیم حونه و بعد از 3 دقیقه با شوکا250 اومدن! اینم از مزیت های موتور داشتن که هروقت پنچر شد، اون یکی رو بر میرداری و اگه بنزین این تموم شد میری سراغ اون یکی!!
    حالا میریم سراغ اصل ماجرا و حواشی جالبی که سراغمون اومد!!!
    قرارمون ساعت 7 صبح بود که ... البته ساعت 7 و نیم بچه ها رسیدن!تا بخوان بچه ها بیان یه مقداری تمرین کردم که کسی نبود از من عکس بگیره، این یکی رو هم خودم گرفتم برا پرکردن جای خالی...
    [فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ]

بعد از اینکه بچه ها رسیدن و صرف صبحونه ای مفصل-شیر کاکائو و کیک- مهمان آقای پیکانپور یه محل رو مناسب دیدیم برای شروع...
    این موتور آقای خرمیان هست..

اینم منم- عکس از سومین دفعه از اول عمرم که با موتور پرش میزنم!! دفعات قبلی هم همونجا برای تمرین بود!!-
    [فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ]

اینم علی آقا پیکان پور...

البته انصافا پرش های خیلی بهتری زدن منتها تو عکس خوب نمیافتاد

بعد از اون رفتیم داخل بستر خشک زاینده رود!!
    البته چون داشت تجربه اولین آفرود حسابی بهم میچسبید از عکس گرفتن غافل شدم. کلی از مسیر رو توی بستر خشک رودخونه عزیزمون رفتیم تا رسیدیم به یه جاهایی که دیگه حسابی ناهموار و گل آلود بود. از طرفی چرخ جلو موتور علی آقا داشت باد کم میکرد، آفرود رو به آنرود! تبدیل کردیم و برگشتیم تو موقعیت اولمون. تا علی آقا بتونن پنچری بگیرن- که البته موتور رو کلا عوض کردن-
    حدود ساعت 9 صبح بود که در حاشیه کوه صفه به دنبال یه منطقه حفاظت نشده، غیر نظامی و صدالبته مناسب برای آفرود بودیم. رفتیم و رفتیم تا اینکه از اصفهان خارج شدیم. حوالی راه آهن اصفهان از یه فرعی زدیم به راست جاده و البته به سوی کوه!تو مسیر رسیدن به کوه از یه راه خاکی-شوسه درحال عبور با سرعت 100تا بودیم که نزدیک بود بعد از یه پرش طولی بلند کلا برم قاطی باقالیا! البته چون من نفر جلو بودم بقیه بچه ها حواسشون بود و سرعتشون رو کم کردن!
    اینم از اولین تجربه های آفرودی هستش دیگه!که نباید هرجایی گاز موتورو ببندی و خاک بپا کنی!
    هلاصه رفتیم تا رسیدم به ریل راه آهن که اتفاقا یه قطار باری هم داشت از اونجا عبور میکرد. سریع دوربین رو آماده کردم و این 2 تا عکس رو گرفتم.
    [فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ]

بعد از یه استراحت چند دقیقه ای راهمون رو به سمت دامنه های کوهستانی ادامه دادیم.
    اینم یه نما از طبیعتی که ما به جونش اوفتادیم...

حالا بچه ها داشتن از کوه با شیب ملایم بالا میومدن که فرصتی شد چند تا نما عکس بگیرم...

من تا اومدم دوربین رو جمع کنم به خودم بجنبم و علی آقا هم داشت چراغ جلو را که جدا شده بود میذاشت داخل کوله پشتی، آقا سید با اسب سفدش از یه جاهایی رفت بالا که من هرچی تونستم زوم کردم، منتها دیگه دوربین بیشتر ازاین جواب نمیداد! دفعه بعد باید یه دوربین حرفه ای با لنز تله جور کنم
    [فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ]

ما هم دنبال آقا سید رفتیم بالا منتها چون تجربه اولم بود، یه جا یه مقدار از شتاب موتور گرفتم که نهایتا موتور دیگه وایساد و برعکس میرفت که مارو ببره پایین..
    البته مهارت علی آقا مانع این شد و با موتور شوکا از عقب منو گرفتن...
    نهایتا موتور رو همونجا رها کردیم و چندتا عکس دیگه از آقا سید و اسب و سفیدش گرفتم...

دوباره که راه افتادیم قرار شد من جلوتر برم تا هرجا که موندم ...
    منم از یه آبراهی که خشک شده بود ادامه مسیررو در پیش گرفتم. که البته بازم رسیدم به یه جایی که چرخ عقب نمیونست موتورو جلو ببره و در عوض زمین گود میکرد!!
    دوباره گیر کردم...
    [فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ]

البته این دفعه من تنها نبودم... وعلی آقا هم با شوکا به همین بلا گرفتار شد..

ولی خوب آقا سید بازم بی هیچ دردسری پا به پای ما و حتی جلوتر از ما بود!

اینم از سعی و تلاش علی آقا برای خلاصی از دست خاک و زمین و کوه وسنگ و ...

خلاصه راهمون رو ادامه دادیم و با هر مشقتی بود از سمت دیگه راه بازگشت به منزل روپیش گرفتیم..

اما خاطره زیبای آفرودی ما داشت به سمتی پیش میرفت که ممکن بود به قیمت از دست دادن موتور و بازداشت و ... ما تموم بشه!
    در طول مسیر برگشت از دور یه ساختمان کوچیک وسط کوه دیدیم که به پیشنهاد بچه ها- خودم - قرار شد بریم یه سری اونجا بزنیم و اگه امکان هست یه آبی بخوریم و گلویی تازه کنیم.
    به نزدیکی اون منطقه که رسیدیم تازه متوجه شدیم که رفتیم داخل لونه زنبور... اما دیگه دیر شده بود! تا اومدیم به خودمون بجنبیم دو تا از موتورهای تریل XL150 متعلق به س.پ.ا.ه به همراه یک دستگاه تویوتا فرماندهی با مسلح کردن سلاح های خودشون به ما دستور ایست دادن! البته ماهم از موضع انفعالی وارد شدیم و کاملا تسلیم شدیم.
    بلافاصله کلید موتورها+مدارک شناسایی+موبایل های مارو گرفتن و مارو بردن یه گوشه دو نفر هم گذاشتن بالاسرمون که تکون نخوریم.دردسرتون ندم، متوجه شدیم اونجا یکی از مناطق عملیاتی هستش ومدعی بودند تردد غیر مجاز داشته ایم و هر چی ما میگفتیم ما اصلا هیچگونه تابلو و فنس و سیم خاردار ندیدیم. اثر نمیکرد. یعنی برای اونها جای تعجب و فرض محال بود که ما از اونطرف کوه اومدیم!!
    نهایتا بعد از یکی دو ساعت معطلی و صحبت کردن با افسر جانشین و حفاظت و فرماندهی و کلی آدم دیگه تونستیم اونها رو مجاب کنیم که بابا ما خودی هستیم!!
    بعد از نوشتن یه سری گزارش و مشاهده و گرفتن کل اطلاعات شخصی، خانوادگی،ملی،مذهبی، سیاسی و ... و پادرمیانی یه بنده خدایی که نفهمیدیم آخر چیکاره هستن، موتورها+موبایل رو بهمون دادن و فقط مدارک ما پیش اونها موند تا بعدا بهمون خبر بدن بریم ازشون بگیریم!
    آقا ماهم موتورو گرفتیم و تا خود اصفهان از اتوبان شهرضا تخته گاز اومدیم!
    حالا ببینیم کی مدارکمون رو بهمون میدن!
    اینم از آفرود رفتن ما...
    ویرایش توسط dkmos : 06-03-1390 در ساعت 12:46 بعد از ظهر
    الهی مرا آن ده که آن به!

4. تعداد 9 کاربر از dkmos برای این پست تشکر کرده اند.

5. #12

کاربر فعال اصفهان

isfahan
    بی کلاچ هرمز
    533
    338
    28-10-1394 @ 09:00 بعد از ظهر

پیش فرض

اقا مصطفی کی این عکسارو گرفتی؟ دمتو گرم. اما خداییش خدا رحممون کرد تیراندازی نکردن . ولی خیلی حال داد .

6. تعداد 2 کاربر از ali khoramian برای این پست تشکر کرده اند.

7. #13

علاقمند به موتورهای دومنظوره
    25-07-1394 @ 03:13 بعد از ظهر

پیش فرض

بسیار عالی بود . کلی حال کردم از گزارش و عکسهاتون.
    تو اصفهان کوهها غارها و مسیرهای افرود خیلی زیبایی وجود داره هوس کردم موتورو بندازم تو قطار و یه سری به اونجا بزنم.
    در مورد س .پ . ا . . هم باید بگم لعنت خداوند بهشون یه وجب جای خالی نمونده که نگرفته باشن . همه جا رو تصرف کردن و جالب اینجاست که هیچ استفاده ای هم ازش نمیکنن. همین پارسال تو تهران 2 تا پارک جنگلی به چه عظمت رو دور تا دورش فنس کشیدن و هاپولی کردن به همین راحتی !
    خدا از کسی که حق مردم رو میخوره نگذره

8. تعداد 3 کاربر از soroush adventure برای این پست تشکر کرده اند.

9. #14

علاقمند به موتورهای دومنظوره
    24-11-1401 @ 11:22 قبل از ظهر

پیش فرض

حاجی دستت درد نکنه عجب عکسایی گرفتی .
    این عکس چیه مردونه من اینقدر تو ناژوان پریدم ؟

1,155
    29-02-1394 @ 01:39 بعد از ظهر

خیلی خیلی عالی بود ....

ولی لطفآ حجم عکس ها رو کمتر کنید.

12. #17

سلام
    با تشکر از اظهار لطف شما
    شرمنده اگه عکس ها زیاد هستند، ولی معمولا بچه های انجمن دوست دارن عکس ببینند تا نوشته بخونن!

علی آقا انصافا پرش شما بیش تر از من بود ولی چیکار میشه کرد، به قول خودتون"بد عکس" هستید. تقصیر مانیست. ایکس ال ها رو نفهمیدم چی رنگی بود، حدسی گفتم 150؛ اینقدر استرس داشتم که حواسم به این چیزا نبود! آخه دیدی که یه کلاش مسلح با یه خشاب30تایی روبه رو صورتمون گرفته بود!

13. کاربر زیر از dkmos برای این پست تشکر کرده است

338
    28-10-1394 @ 09:00 بعد از ظهر

پیش فرض

xl 150 بود. نمیدونم 150 کجا بوده.

15. #19

rv200 shooka
    25-01-1395 @ 12:00 قبل از ظهر

پیش فرض

دوستان عزیز هر موقع افرود می ریرین من بارها مکرر گفتم بازم مگم وسایل و چیزهای غیر مجاز نبرین.چون شما بدون اطلاع وارد یه محیط حفاظت شده شکار یا نظامی یا ... مشین.اونجا اگه چیزی دنبالدون نباشه می تونین بگین اشتباه اومدم و نسبتا راحت از شما میگزرن ولی اگه چیزی حتی یه تفنگ ساچمه 4.5 هم دنبالدون باشه او وقت قضیه فرق می کنه.قبل از افرود حتما وسایلدون را چک کنین.به تابلو های منطقه هم احترام بزارین خودتون کمتر تو دردسر می اوفتین.طرف رفته افرود از موتورش عکس انداخته غافل از اینکه بیرون منطقه نظامی بوده و عکس ممنوع بوده.دوربین شا گرفتن عکس 7-8 تا افرود قبلیشم پاک کردن و بش پس دادن.دقت کنین تو دردسر نمی افتین.

16. کاربر زیر از apex برای این پست تشکر کرده است

17. #20

با سلام مجدد
    با توجه به اینکه جناب apex در مسافرت بسر میبرند و از طرفی قرار برنامه آفرود یک روزه در تاریخ 3/26 را برنامه ریزی کرده اند، و ایشون تاکید داشته اند که "خودتون و موتور را آماده کنید" با چند تا از بچه های دیگه تصمیم گرفتیم یه برنامه آفرود نقلی و چند ساعته رو برای تاریخ جمعه 3/13 ترتیب بدیم.
    محل برنامه در محدوده 20 کیلومتری شرق شهر اصفهان- حوالی قهجاورستان- تعیین شد. بنابر قولی که داده بودم از قبل برای توجیه کلی منطقه و برآوردهای اولیه، امروز عصر به آنجا رفتم و ضمن تهییه چند نمای کلی، حدود آن را از طریقه گوگل ارث مشخص کردم.
    دوستانی که تمایل به حضور دارند لطفا پیغام شخصی بدهند تا ساعت و مکان شروع رو اعلام کنم.
    امیدوارم مقبول واقع شود!

نمای کلی از فاصله اتوبان فرودگاه:

نواحی پایین دست از همان نما:

محدوده ای که برای شروع آفرود در نظر گرفتم:

البته خیلی سعی کردم تاجلوی خودم رو بگیرم و همون موقع به جون کوه نیوفتم!

اینم چشم اندازی از دامنه

اینم نقشه ها: منبع گوگل ارث

البته یه محل دیگه هم مشخص کردم. منتها فرصت نکردم حضورا به اونجا برم. اما تنوع جغرافیای بیشتری داره و یک مقدار دور تره!
    حوالی باغ رضوان-جنوب شرق-

صفحه 2 از 14 نخستنخست 12345612 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

بازدیدکنندگان، این صفحه را با جستجوی این کلمات در موتورهای جستجوگر پیدا کرده اند:

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندي ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

• شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
پرشین موتور
   اکنون ساعت 08:46 قبل از ظهر برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.

انجمن موتورسيکلت ايران(پرشین موتور) جهت بالابردن سطح فرهنگ و اطلاعات در زمينه موتورسواري راه اندازي شده است
    شماره سامانه پيامکي انجمن : 50002666994466
    برای ثبت شماره خود در سامانه پیامکی نام و نوع موتور خود را به شماره فوق پیامک کنید.
   لطفا در هنگام کپی برداری مطالب و عکس ها منبع و لینک سایت ذکر شود.
   تبدیل فینگلیش به فارسی (بهنویس)

قدرت گرفته از ویبولتین - طراحی قالب توسط وی بی ایران

کاربر گرامي؛

براي مشاهده انجمن پرشین موتور با امکانات کامل بهتر است از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد