|
|
|
|
|
|
این هم چند تا عکس از افرود جمعه سرخه حصار با رفقای کراسی
[فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ]
Tracker به همراه Honda CRF 450 2009
خاکه اونجا رسه فکر کنم رنگ قرمز و کاملا مناسبه .. ولی شهران و سوهانک سنگلاخی ..
[فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ]
[فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ]
---------- Post added at 03:08 AM ---------- Previous post was at 02:54 AM ----------
شفیع جان دودش سفید بود فکر میکنم
ابی من ندیدم
روغنی که استفاده میکنم Castrol GTX 20 50
این فیلتر هوا رو هم من نفهمیدم باید چی کار کنیم آخر
من با بنزین شستم بعد باد گرفتم بعد روغن 10 زدم بعدش باد گرفتم .. ؟!؟!؟! درسته ؟! ایا میتونه ماله این باشه زیاد روغن زدم ؟؟
من نمیزارم زیاد گرم بشه و سری حرکت میکنم شاید ماله همین باشه !؟ ازین به بعد میزارم بیشتر گرم بشه
ویرایش توسط Sination : 17-10-1390 در ساعت 01:10 قبل از ظهر
• • •
T H I S-,Y E A R
RIDE LIKE HELL
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
انجمن موتورسيکلت ايران(پرشین موتور) جهت بالابردن سطح فرهنگ و اطلاعات در زمينه موتورسواري راه اندازي شده است
شماره سامانه پيامکي انجمن : 50002666994466
برای ثبت شماره خود در سامانه پیامکی نام و نوع موتور خود را به شماره فوق پیامک کنید.
لطفا در هنگام کپی برداری مطالب و عکس ها منبع و لینک سایت ذکر شود.
تبدیل فینگلیش به فارسی (بهنویس)
قدرت گرفته از ویبولتین - طراحی قالب توسط وی بی ایران
علاقه مندي ها (Bookmarks)