سلام.صبحها باید چند بار هندل بزنم (باطریم خرابه) بعد هم هی باید گازو بگیرم تا خاموش نشه تا راه نیفتم موتور عادی نمیشه اگه ترمز کنم گاز ندم خاموش میشه البته پس از کمی حرکت عادی میشه مشکل چیه؟