نینجا را مگه کویرموتور وارد نمی‌کنه؟

- - - Updated - - -

نقل قول نوشته اصلی توسط haj moein نمایش پست ها
عوضش شتاب مگلی ا هیوسانگ بالاتره.من کلی فیلم ازش دیدم و ب چشمم دیدم ک مگلی هیوسانگو تو شتاب میگیره.ولی نینجا نه.نینجا هر سه شونو میگیره.

- - - Updated - - -

اقا چون قیمت سی بی ار ۲۵۰ و اینا خیلییییی زیاده.مردمم ک نمیتونن بیشتر از ۱۲۰ تا برن.و ایرانم ک چلوی موتور سنگینو میگیره و قیمت های سرسام اور و.... باعث شده ک مردم برن سمت مگلی و هیوسانگ ک من ب شخصه مگلی رو انتخاب میکنم.چون هم قیمتش منصفانه تره و هم رخ قشنگی داره هم تو شتاب هیوسانگو میگیره.فقط یه ضعف داره ک بیشتر از ۷۰ کیلو نیتونه عقب بشینه.ک اونم به یه جوشه ساده حل میشه
عمرا هیوسانگ بیشتر از 150 بره.