FOLLOW INSTAGRAM PAGE
JOIN TELEGRAM GROUP

نمایش نتایج: از 1 به 10 از 65

موضوع: شغل . درامد

Threaded View

  1. #30

    کاربرفعال تهران

    نوشته ها
    1,639
    تشکر
    8,531
    علاقمند به موتورهای خیابانی
    Last Online
    11-11-1399 @ 05:41 بعد از ظهر

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط hosin2a نمایش پست ها
    چرا سنی ندارم...
    نا سلامتی من از الان به فکر ازدواجم....
    البته نه منظورم این نیست که کسی را در نظر دارم .... نه
    منظورم اینه که میخوام زود ازدواج کنم .... نه بزارم برا 25 سال به بالا ..
    درسته هیچ وقت برا یاد گرفتن دیر نیست....
    راستش من چیزی نمیدون برا همین دارم میپرسم .... بعد شما میگی باتوجه به موقعیت و رونق و....
    چجوری بفهمم چه کاری درامدش تو چند سال دیگه خوبه ؟؟؟
    اشتباه برداشت نشه ....
    من اول هدفم درس و شغل دولتیه ...
    و چون احتمال میدم پیدا نکنم .... از الان لا اقل یه تو کاری برم که فردا بیکار نشم
    حالا شما با توجه به توانایی های من چه پیشنهاد میدی ؟؟؟(کارای فنی... برقی ...الکترونیکی...باز کردن وسایل برقی....)
    راستش من مثل بعضی از آدما نیستم که هنوز نمیدونن پیچگوشتی و هویه و فاز و نول چیه ...... .............اهل عملم
    راستش یکی از دلایلی که خانواده جلوی رفتم ما توی اجتماع را گرفته (بچه های خونه ) این بوده که من پدرم را در کودکی از دست داده بودم .... و مادرم خیلی میترسید ما بریم بیرون و اتفاقی برامون بیفته و مسئولیتش 2 برابر شده بود ... برای همین ما را از اجتماع دور کرد...کارش اشتباه بوده ولی خوب از روی دوست داشتن بوده...
    خدا بيامورزه پدرت رو شما چون به كاراي فني برقي يا إلكترونيكي علاقه داري بايد تو همين زمينه ها تحصيل كني در كنار تدريس هم ميتوني در مثلا مغازه الكترونيكي مشغول به كار بشي و اين رو بدون تو هر كاري باشي و همت و تلاش كني و اميدت به خدا باشه به موفقيت ميرسي

  2. تعداد 4 کاربر از MANHUNT برای این پست تشکر کرده اند.


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

بازدیدکنندگان، این صفحه را با جستجوی این کلمات در موتورهای جستجوگر پیدا کرده اند:

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
پرشین موتور
   اکنون ساعت 04:43 بعد از ظهر برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.


    انجمن موتورسيکلت ايران(پرشین موتور) جهت بالابردن سطح فرهنگ و اطلاعات در زمينه موتورسواري راه اندازي شده است
    شماره سامانه پيامکي انجمن : 50002666994466
    برای ثبت شماره خود در سامانه پیامکی نام و نوع موتور خود را به شماره فوق پیامک کنید.
   لطفا در هنگام کپی برداری مطالب و عکس ها منبع و لینک سایت ذکر شود.
   تبدیل فینگلیش به فارسی (بهنویس)

   قدرت گرفته از ویبولتین - طراحی قالب توسط وی بی ایران

 


کاربر گرامي؛

براي مشاهده انجمن پرشین موتور با امکانات کامل بهتر است از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد

  1. بستن این دسته بندی
برو بالا