من تو شرکتیم که داره سامانه هوشمند گمرک ایران رو پیاده میکنه(اگه کسی ترخیصکار گمرک باشه میدونه چی میگم)،درآمد آنچنانی نداره اما برا من که دانشجویم یه کار دانشچویی خیلی خوبه
در هر صورت خداروشکر که این کاره هستو مجبور نیستیم تابستون بشینیم خونه سیمای خانواده ببینیم