نه کاملا
به آشنا فروختم
ولی چون بهش کارت موتور نمیدن احتمالا مجبور میشه پسم بده

---------- Post added at 04:01 AM ---------- Previous post was at 03:47 AM ----------

نقل قول نوشته اصلی توسط soroush adventure نمایش پست ها
منم این مشکل رو با کبیر داشتم. فقط کافیه که واشر سر سیلندر رو از جنس مس بدین براتون ببرن و بندازین جای این واشر کاغذی خودش
سروش جان این یکی کاری به واشر سر سیلندر نداره مشکل از بالاتره

---------- Post added at 04:06 AM ---------- Previous post was at 04:01 AM ----------

علی آقا همینطور که میدونی این موتور یه کپی کامل و دقیق از کی تی ام 2007 هست
[فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ]
یعنی حتی جا پیچهاشم یکیه
آقا مسعود هم(مسعود آر ام) که یکی از کار برای مشهد هستن از تایلند یه نوع استیکر برای فلاتشون خریده بودن متعلق به همین موتور به قیمت 170000تومان یعنی اگه شما این استیکر هارو رو موتورت بندازی دیگه با کی تی ام مو نمیزنه