FOLLOW INSTAGRAM PAGE
JOIN TELEGRAM GROUP

نمایش نتایج: از 1 به 10 از 37

موضوع: خرید پالس 220 کارکرده

Threaded View

  1. #26

    موتور سوار

    محل سکونت
    سمنان
    نوع موتور
    Pulse 220
    نوشته ها
    330
    تشکر
    1,043
    علاقمند به موتورهای ریس
    Last Online
    18-08-1396 @ 04:11 بعد از ظهر

    پیش فرض

    سلام سید جان ، شما تا جایی ک یادم میاد ی زمان روی آپاچی ، باکسر ، 135 و ... اینا بودی ، من فکر میکردم الان داری دور دور میکنی با موتورت ، یعنی واقعا هنوز نخریدی ؟!!!!!

    والا گفتنی هارو دوستان گفتن ولی بنظرم با این مقدار هزینه ای ک میکنی نباید انتظار موتور خوبی داشته باشی ، اول اینکه 220 موتور واقعا سالاریه ، اگر بهش برسی همه جوره بهت حال میده ، اما و اگر
    اول اینکه اصلا تو شهر های شلوغ باهاش راحت نیستی ، تو ترافیک واقعا اذیت میشی ، اگر آدمی هستی ک وزنت پایین 80 کیلوهه بیخیال این موتور شو چون وقتی کنترلش از دستت بره عمرا نمیتونی جمعش کنی ، همین چند روز پیش بود ک مامورا تو میدون برای موتور گرفتن بودن 3-4 نفر ک وقتی پشت ی ماشین بودم ، راهم بسته شد و بخاطر عدم فرمون پذیری بالای موتور ، چقدر بخودم فحش دادم پشت ماشینا ک چرا اومدم تو میدون چون اصلا راه فراری نداره موتور ، مزایای این موتور از معایبش خیلی بیشتره ولی بنظرم شما قصد خرید نداشته باشی چون خیلی و خیلی وقته داری تحقیق میکنی و ازین شاخه و رو این شاخه میری ، ی چی رو بهت بگم اونم اینه ک موتورای باجاج ، مخصوصا پالسها واقعا خوبن ، و شما نیازی نیست بگردی دنبال پرتغال فروش ، با تاپیک های مشورت و مشورت گرفتن های متعدد هم فقط خودتو اذیت میکنی ، اگر قصد خرید داری ، بگو بسم الله و ی پالس 135 ک واقعا عالیه و در حد 94 کاملا نو ، برو بخر ، دیگه نمیخوادی ک z1000 بخری ک چند ماهه تحقیق کنی

    در آخر بگم شرمنده اگر لحنم مقداری تند بود ولی بنظرم شما اگر واقعا خریدار باشی و موتوری چشمت رو گرفته باشه ، با یک تاپیک مشورت ، موتورت رو خریداری میکنی ، من خودم 220 ، مدل 89 رو بهم انداختن ب لطف تعمیرکار از خدا بی خبر ، همین تازگی هم ی تعمیرکار دیگه تر زد تو موتور ، و این 3 ماهی ک نبودم درگیر جمع کردن 220 م بودم ، ک حدودا 2 ت واسم آب خورد ، 90 % انجین تعویض شد ، ولی الان دارم کیف موتور سواریم هم میکنم

    موفق باشی

    پ.ن : حتما موقع خرید موتور رو چند جا نشون بده ، اکثر پالسهای مدل پایین ، زنجیرای تایمشون صدا میفته و نیاز ب تعویض دارن ، یا ممکنه اصلا رو تایم نباشن ، حتما زیر تا بالای موتورو چک کن ، علائمی از جوش کاری یا چسب های نازنین مزدا یا فومن شیمی نباشه ، یا مثلا چکش خوردگی و رنگ پریدگی زیاد سیلندر و سر سیلندر و .....
    (; In The Name OF Pulsar

  2. تعداد 3 کاربر از Exel برای این پست تشکر کرده اند.


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

بازدیدکنندگان، این صفحه را با جستجوی این کلمات در موتورهای جستجوگر پیدا کرده اند:

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
پرشین موتور
   اکنون ساعت 01:33 بعد از ظهر برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.


    انجمن موتورسيکلت ايران(پرشین موتور) جهت بالابردن سطح فرهنگ و اطلاعات در زمينه موتورسواري راه اندازي شده است
    شماره سامانه پيامکي انجمن : 50002666994466
    برای ثبت شماره خود در سامانه پیامکی نام و نوع موتور خود را به شماره فوق پیامک کنید.
   لطفا در هنگام کپی برداری مطالب و عکس ها منبع و لینک سایت ذکر شود.
   تبدیل فینگلیش به فارسی (بهنویس)

   قدرت گرفته از ویبولتین - طراحی قالب توسط وی بی ایران

 


کاربر گرامي؛

براي مشاهده انجمن پرشین موتور با امکانات کامل بهتر است از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد

  1. بستن این دسته بندی
برو بالا