|
|
|
|
|
|

سلام سید جان ، شما تا جایی ک یادم میاد ی زمان روی آپاچی ، باکسر ، 135 و ... اینا بودی ، من فکر میکردم الان داری دور دور میکنی با موتورت ، یعنی واقعا هنوز نخریدی ؟!!!!!
والا گفتنی هارو دوستان گفتن ولی بنظرم با این مقدار هزینه ای ک میکنی نباید انتظار موتور خوبی داشته باشی ، اول اینکه 220 موتور واقعا سالاریه ، اگر بهش برسی همه جوره بهت حال میده ، اما و اگر
اول اینکه اصلا تو شهر های شلوغ باهاش راحت نیستی ، تو ترافیک واقعا اذیت میشی ، اگر آدمی هستی ک وزنت پایین 80 کیلوهه بیخیال این موتور شو چون وقتی کنترلش از دستت بره عمرا نمیتونی جمعش کنی ، همین چند روز پیش بود ک مامورا تو میدون برای موتور گرفتن بودن 3-4 نفر ک وقتی پشت ی ماشین بودم ، راهم بسته شد و بخاطر عدم فرمون پذیری بالای موتور ، چقدر بخودم فحش دادم پشت ماشینا ک چرا اومدم تو میدون چون اصلا راه فراری نداره موتور ، مزایای این موتور از معایبش خیلی بیشتره ولی بنظرم شما قصد خرید نداشته باشی چون خیلی و خیلی وقته داری تحقیق میکنی و ازین شاخه و رو این شاخه میری ، ی چی رو بهت بگم اونم اینه ک موتورای باجاج ، مخصوصا پالسها واقعا خوبن ، و شما نیازی نیست بگردی دنبال پرتغال فروش ، با تاپیک های مشورت و مشورت گرفتن های متعدد هم فقط خودتو اذیت میکنی ، اگر قصد خرید داری ، بگو بسم الله و ی پالس 135 ک واقعا عالیه و در حد 94 کاملا نو ، برو بخر ، دیگه نمیخوادی ک z1000 بخری ک چند ماهه تحقیق کنی
در آخر بگم شرمنده اگر لحنم مقداری تند بود ولی بنظرم شما اگر واقعا خریدار باشی و موتوری چشمت رو گرفته باشه ، با یک تاپیک مشورت ، موتورت رو خریداری میکنی ، من خودم 220 ، مدل 89 رو بهم انداختن ب لطف تعمیرکار از خدا بی خبر ، همین تازگی هم ی تعمیرکار دیگه تر زد تو موتور ، و این 3 ماهی ک نبودم درگیر جمع کردن 220 م بودم ، ک حدودا 2 ت واسم آب خورد ، 90 % انجین تعویض شد ، ولی الان دارم کیف موتور سواریم هم میکنم
موفق باشی
پ.ن : حتما موقع خرید موتور رو چند جا نشون بده ، اکثر پالسهای مدل پایین ، زنجیرای تایمشون صدا میفته و نیاز ب تعویض دارن ، یا ممکنه اصلا رو تایم نباشن ، حتما زیر تا بالای موتورو چک کن ، علائمی از جوش کاری یا چسب های نازنین مزدا یا فومن شیمی نباشه ، یا مثلا چکش خوردگی و رنگ پریدگی زیاد سیلندر و سر سیلندر و .....
(; In The Name OF Pulsar![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
انجمن موتورسيکلت ايران(پرشین موتور) جهت بالابردن سطح فرهنگ و اطلاعات در زمينه موتورسواري راه اندازي شده است
شماره سامانه پيامکي انجمن : 50002666994466
برای ثبت شماره خود در سامانه پیامکی نام و نوع موتور خود را به شماره فوق پیامک کنید.
لطفا در هنگام کپی برداری مطالب و عکس ها منبع و لینک سایت ذکر شود.
تبدیل فینگلیش به فارسی (بهنویس)
قدرت گرفته از ویبولتین - طراحی قالب توسط وی بی ایران
علاقه مندي ها (Bookmarks)