سلام
بازم تشکر

بنده انقدر موتورو نمیخوابونم که اگزوز به آسفالت بگیره. فقط ترافیکش مسألست که یه جوری کنار میاییم ان شاءالله.
حالا اگزوز کوچیک که کم صدام باشه( یعنی نمیخوام صدا مدا اضافی بده) و مصرف رو زیاد نکنه و البته عمر موتور رو هم کم نکنه و به خرج نندازه، ارزون پیدا میشه؟!
مثلا در حد 100 الی 250 !

درسته. ترمز عقب اگر بیش از حد قوی باشه لاستیک سریع لیز میخوره.
لاستیک پیرلی تعریفش رو زیاد شنیدم. جداً انقدر خوبه که لیز نمیده؟ مثلا یه 100 برا جلو و 130 برا عقب چقدر در میاد؟ 130 کافیه برا عقب؟ یا مثلا 140 خوبه؟

ببخشید سوالام زیاد شد.
خدا خیرتون بده.