|
|
|
|
|
|
مرحله دوم :این مرحله هم میخوایم مشکل داغ کردن موتور حل بشه هم افزایش عملکرد موتور
اول باید کاتالیزور موتور رو بردارید کاتالیزور باعث میشه دمای موتور بالا بره البته تقصیری هم نداره چون دمای کارکردش بالا ست. با این کار هم مسیر خروج دود آزاد میشه که علمکرد موتور بهتر میشه و خنکتر کار میکنه و بعد تعویض اگزوز حرفه ای هست و برداشتن صدا خفه کن اگزوز که البته هیوسانگهای مدل 92 به بالا خودشون اگزوز حرفه ای روش هست که نیازی نداره و تعویض هدرز که مارک آررو ایتالیایی رو خوده شرکت کویر میفروشه من تست نکردم دوستان کسی تست کرده نتیجه رو اعلام کنه. البته نصب فن برای رادیاتور ورله مخصوص دما فراموش نشه.
با این کارا مشکل داغ کردن باید حل بشه و گاز خور بهتر و اصطلاحا نفس موتور باز میشه
مزایا :.خنک کار کردن موتور نفس موتور باز میشه گاز خور بهتر حتی در دورهای بالا
معایب: صدای بیشتر موتور مصرف یه کوچولو بیشتر
هزینه : برای کاتالیزور حدود 30 تا 50 هزار تومان اگزوز هم صلیقه ای هست و 400 تومن بالا هدرز رو نمیدونم از نمایندگی سوال کنید فن رادیاتور و رله حدود 200 تون میشه
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
انجمن موتورسيکلت ايران(پرشین موتور) جهت بالابردن سطح فرهنگ و اطلاعات در زمينه موتورسواري راه اندازي شده است
شماره سامانه پيامکي انجمن : 50002666994466
برای ثبت شماره خود در سامانه پیامکی نام و نوع موتور خود را به شماره فوق پیامک کنید.
لطفا در هنگام کپی برداری مطالب و عکس ها منبع و لینک سایت ذکر شود.
تبدیل فینگلیش به فارسی (بهنویس)
قدرت گرفته از ویبولتین - طراحی قالب توسط وی بی ایران
علاقه مندي ها (Bookmarks)