نقل قول نوشته اصلی توسط SALAR.gorgani نمایش پست ها
گولاخ یعنی چی؟ یعنی...........
چرا با این سن و سال اینقدر حاظر جوابی؟ جو گرفتم
با کلاسور میری مدرسه یا کوله؟ کلاسور میزارم تو کیف دستی
چرا از وقتی مدیر شدی جو گرفتت؟ نه
قرص گندم چنده؟ گرون
دوسداشتی تو زندگیت جای کی باشی؟یه ادم پولدار
چرا همه خوبن جز من مگه من کو...ت گذاشتم؟ جرعتشو نداری.جالبه تو سایت هی چرت میگی بعد که بهت زنگ میزنم مظلوم
رفتی گردان حقوقت چقدره؟ ماموریتی هست.از 50 هزار تا 5 ملیون
منم میتونم برم گردان؟ اره
اونجا چه کارایی میکنید؟ سکرته
گردان از چند نفر تشکیل میشه؟ نمیدونم
چرا مهدی میگه سالار دنبال دختره؟ چون سالار دنبال دختره
چرا نمیگه دخترا دنبال سالارن؟ چون سالار دختر کش نیست
چرا همتون گیر دادین به من دپرس بدبخت که داغونم؟ میخوایم بکشیمت
ابجیت قرار بود جواب منو بده پس چی شد؟ میگه فعلا میخواد درس بخونه
شروع مواد مخدر واسه رهایی از دنیا خوبه؟ نه
کار پلیس راهنمایی با مترسک مزرعه چه فرقی داره؟ مترسک گدایی نمیکنه اینا گدا هستن
بعدی