تا حالا چند بار موتورت رو خوابوندن؟
چند بار موتور سنگين سوار شدي؟چي سوار شدي؟
چرا اين سايت رو زدي؟
نظرت راجع به كامي مدير سايت پرسين چيه؟
نظرت راجع به پرشين موتور چيه؟
به نظرت موتورسيكلت موفق بوده يا پرشين؟چرا!؟
تا حالا دل كسي رو شكستي؟
قصد ازدواج داري؟
به نظرت آدم بايد اول دوست دختر داشته باشه واسه ازدواج؟
به ازدواج فاميلي اعتقادي داري؟
تو فاميلتون از كي بيشتر بدت مياد؟چرا؟
نظرت راجع به وحيدموتوري؟
چرا وحيد گير داده به تيونينگ موتور؟در حالي كه سر در نمياره از هيچي؟
به چه انگيزه اي وحيد رو مدير كرديد؟اونم بخش خريد و فروش؟
چرا من انقدر از وحيد بدم مياد؟
چرا اميد لاتيه؟
چرا كيوان ميخواد موتور بخره؟
چرا سالار ميخواد بگه خيلي حاليشه در حالي كه نيست؟
چرا آرش ادعاش ميشه انقدر؟
چرا ابوالفضل رو همه دوست داريم؟
نظرت راجع به پياده روي تا كربلا چيه؟مياي با هم بريم؟
نظرت راجع به فيل چيه؟
من شنيده بودم شما اولش با پرشين موتور بوديد و بعدش اين سايت رو زديد؟درسته؟چرا؟
چرا من رو مدير قرار ملاقات ها نكردي و آرش رو انتخاب كردي؟
به نظرت من آخرش آين پسره آرش رو لهش ميكنم؟
نظرت چيه آرشو بكنيم تو گوني ببريمش كهريزك؟


Sent from my iPhone using [فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ]