نقل قول نوشته اصلی توسط VAHID نمایش پست ها
البته من ویو اصل رو گفتم مگر نه رادیسون 110 تا هم بره خیلیه
ولی خوب به راحتی میشه کیلومتر رو دستکاری کرد و کاری کرد سرعت 200 تا هم نشون بده

باوو داش وحید ویو اصل هم نمیتونه 140 تا بره !!
اولا که نمیره بعدش اگرم بخواد بره به زور ، شیب خیلی زیاد شاید شاید به 130 تا برسه:dd: