نقل قول نوشته اصلی توسط ali.motahari نمایش پست ها
داداش ویو رادیسون 140 تا هم نمیره 125 هست میخاد 140 تا بره!!!!
تاپ اسپیدش با خطای کیلومتر 118 تاس:-?
البته من ویو اصل رو گفتم مگر نه رادیسون 110 تا هم بره خیلیه
ولی خوب به راحتی میشه کیلومتر رو دستکاری کرد و کاری کرد سرعت 200 تا هم نشون بده