
|
|
|
سلام دوستان من یه چند وقتیه به دنبال این قضیه فکرم مشغول.و می خوام یه انجین 250 رادیاتدار مثل ax1 برروی پیشروپارس بزارم و شاسیشم یه کم قویتر کنم.واز دوستان میخوام در مورد سوارشدن انجین و انتخاب انجین اطلاعاتی را به من بدن....راستی اگه هم کسی با من همفکره میتونیم باهم شروع کنیم.ممنون
سلام دادا انجین خودش چیه من که سوار شدم عالیه
اینستاگرام موتور سنگین مشهد :instagram/mashhadbikes1
پس انجین ax1 رو ندیدی...............دیگه هیولاست با یه اگزوز میشه سنگین................................
بنظرم کارت درست نیست. شما میخوای انجینه موتورتو که الان پلاک و سندش بر اساس انجین فعلیش هستو برداری و به جاش یه اینجین قوی تر بندازی. اولا شاسیشو کلی باید دستکاری کنی. کلی باید پول تعمیرکار بدی...کلی دردسر داره. موتورتو از فابریکی در آوردی و .....خیلی مسائل دیگه. بنظرم حیفه. من 2راه پیشنهاد میکنم. یا میتونی یه موتور اراقی بگیری و روش کار کنی و انجین روش سوار کنی...یا اینکه بری یه ax-1 بخری. توی ایران این کار زیاد عاقلانه نیست. چون توی مدارک موتور شماره ی اینجین ثبت میشه. با یه مقدار تغییرات میتونی انجینتو قویترش کنی
شما صحیح میگید ولی تغیرات انجین اوونم روی این موتور زیاد به تغییرات شاسی کار نداره چون انجینش 10 اسب بیشتر داره والان بعضی از دوستان روی پیشرو 200 طرح قدیم سوار کرن و خوب جواب داده و با یه فلاپ میتونی موتوری سر تر از دایلیمو مگلیو حتی تا هیو داشته باشی وتعمیرکارشم خودمو داداشمیم که داداشمم مکانیک.
و حتی انجین پیرو هم میتونم رو یه تنه ی تریل رفیقم که از موتورش سوخته نصب کنم که یه امتیازه......................و درسته اینجا ایرانه ولی باید با محدودیت جنگید.یعنی ما لیاقت تیونینگ کردن موتورمونو نداریم..............تو اکثر کشورا ک من دیدم موتور جی اس 1000 رو هرچی که بگی گذاشتن....حالا مایه 250 رو بخوایم بذاریم باید از هفت خوان رستم بگذریم.
اینم موتور دوستمون با اجازه....
[فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ]
- - - Updated - - -
شما صحیح میگید ولی تغیرات انجین اوونم روی این موتور زیاد به تغییرات شاسی کار نداره چون انجینش 10 اسب بیشتر داره والان بعضی از دوستان روی پیشرو 200 طرح قدیم سوار کرن و خوب جواب داده و با یه فلاپ میتونی موتوری سر تر از دایلیمو مگلیو حتی تا هیو داشته باشی وتعمیرکارشم خودمو داداشمیم که داداشمم مکانیک.
و حتی انجین پیرو هم میتونم رو یه تنه ی تریل رفیقم که از موتورش سوخته نصب کنم که یه امتیازه......................و درسته اینجا ایرانه ولی باید با محدودیت جنگید.یعنی ما لیاقت تیونینگ کردن موتورمونو نداریم..............تو اکثر کشورا ک من دیدم موتور جی اس 1000 رو هرچی که بگی گذاشتن....حالا مایه 250 رو بخوایم بذاریم باید از هفت خوان رستم بگذریم.
اینم موتور دوستمون با اجازه....
[فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ]
ایول. این دوستتون خیلی تمیز کار کرده. به جز چراغ جلو که زار میزنه. پس شما هم دست بکار شو . اگه هم کمکی خواستی بچه ها هستن. فکر کنم اولین قدمت باید پیدا کردن انجین باشه.
آره باید پیدا کنم.اگه بتونم تو گمرک پیدا کنم خیلی خوبه رفیقمم میگه 40 برات میبندم...راستی بنظرتون فلاپ بندازم خوب میشه...انجینم میپوشونه.........
- - - Updated - - -
آره باید پیدا کنم.اگه بتونم تو گمرک پیدا کنم خیلی خوبه رفیقمم میگه 40 برات میبندم...راستی بنظرتون فلاپ بندازم خوب میشه؟...انجینم میپوشونه.........
بچه ها کسی هست که فلاب بسازه؟؟؟؟
داداش حالا شما انجینتو پیدا کردی؟ فلاپ دیر نمیشه. اول موتورو بساز...بعد برو یراغ فلاپ کشیو این حرفا
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
انجمن موتورسيکلت ايران(پرشین موتور) جهت بالابردن سطح فرهنگ و اطلاعات در زمينه موتورسواري راه اندازي شده است
شماره سامانه پيامکي انجمن : 50002666994466
برای ثبت شماره خود در سامانه پیامکی نام و نوع موتور خود را به شماره فوق پیامک کنید.
لطفا در هنگام کپی برداری مطالب و عکس ها منبع و لینک سایت ذکر شود.
تبدیل فینگلیش به فارسی (بهنویس)
قدرت گرفته از ویبولتین - طراحی قالب توسط وی بی ایران
علاقه مندي ها (Bookmarks)