FOLLOW INSTAGRAM PAGE
JOIN TELEGRAM GROUP

نمایش نتایج: از 1 به 9 از 9

موضوع: ريپ زدن موتور هنگام روشن شدن

Hybrid View

  1. #1

    موتور سوار

    نوع موتور
    tvs-rocks
    نوشته ها
    29
    تشکر
    16
    Last Online
    15-04-1397 @ 11:58 بعد از ظهر

    پیش فرض ريپ زدن موتور هنگام روشن شدن

    موتور tvs-rocks دارم
    وقتي روشن ميكنم خيلي بدكار ميكنه و ريپ ميزنه و گاهي خاموش ميشه ولي وقتي گرم ميشه عالي كار ميكنه
    حالا سوالم اينه ايرادش از كجاست ؟
    احتمال زياد از كاربرات نيست چون مصرف بنزين فوق العاده پايينه (صدي 1.8ليتر)
    موتور 7000 تا راه رفته ؛ فروشنده گفت آچار كشي كرده ديگه جايي نشون ندادم
    ايرادش چيه به نظرتون ؟

  2. #2

    موتور سوار

    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    212
    تشکر
    236
    علاقمند به موتورهای ریس
    Last Online
    10-12-1402 @ 04:08 بعد از ظهر

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط mehdidavodi نمایش پست ها
    احتمال زياد از كاربرات نيست چون مصرف بنزين فوق العاده پايينه (صدي 1.8ليتر)
    کم بودن مصرف بنزین میتونه نشونه خوبی نباشه، یعنی اینکه سطح شناور کاربرات تنظیم نیست (پایینه) و بنزین کمی به سیلندر میرسه.

  3. تعداد 2 کاربر از mili_007 برای این پست تشکر کرده اند.


  4. #3

    موتور سوار

    نوع موتور
    tvs-rocks
    نوشته ها
    29
    تشکر
    16
    Last Online
    15-04-1397 @ 11:58 بعد از ظهر

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط mili_007 نمایش پست ها
    کم بودن مصرف بنزین میتونه نشونه خوبی نباشه، یعنی اینکه سطح شناور کاربرات تنظیم نیست (پایینه) و بنزین کمی به سیلندر میرسه.
    ممنون ولي وقتي هوا سرد بود فلوت بنزين داشتم الان كه هوا سرد شده اين مشكل رو دارم
    حوصله ور رفتن ندارم با اين موتوراي فلاپ دار
    حالا يه سوال درستش نكنم به انجين آسيبي هم ممكنه وارد بشه ؟

  5. #4

    موتور سوار

    محل سکونت
    shahrood
    نوع موتور
    my Signature
    شغل و حرفه
    ...........
    نوشته ها
    1,031
    تشکر
    111
    علاقمند به موتورهای دومنظوره
    Last Online
    07-08-1395 @ 02:52 بعد از ظهر

    پیش فرض

    اقا تنها دلیلش اینه که سوزن تنظیم کاربراتورت نرمال نیستش ینی مصرفشو کم کردن یا از اول کم بوده
    اونی درش بیار از سسر کاربراتورش بعد خوراکشو یکم بیشتر کن تقریبا بنداز وسط

  6. تعداد 2 کاربر از stoncold برای این پست تشکر کرده اند.


  7. #5

    موتور سوار

    محل سکونت
    تهران
    نوع موتور
    Pulse 220F
    نوشته ها
    564
    تشکر
    1,943
    علاقمند به موتورهای هیچکدام
    Last Online
    27-04-1398 @ 03:06 بعد از ظهر

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط mehdidavodi نمایش پست ها
    موتور tvs-rocks دارم
    وقتي روشن ميكنم خيلي بدكار ميكنه و ريپ ميزنه و گاهي خاموش ميشه ولي وقتي گرم ميشه عالي كار ميكنه
    حالا سوالم اينه ايرادش از كجاست ؟
    احتمال زياد از كاربرات نيست چون مصرف بنزين فوق العاده پايينه (صدي 1.8ليتر)
    موتور 7000 تا راه رفته ؛ فروشنده گفت آچار كشي كرده ديگه جايي نشون ندادم
    ايرادش چيه به نظرتون ؟
    سلام و درود به شما دوست من . . .
    اصلی ترین حالت ممکن برای روشن نشدن موتور در این مورد هوای سرد و مخلوط نشدن درست سوخت و هوا هست
    توی ماه های گرم سال اگه این پدیده رخ بده از دوحالت بیشتر قابل بررسی نیست . . .
    یکی فیلتر هوای موتور به شدت کثیف شده و دیگری برق موتور که ضعیف شده و قدرت کافی برای اشتعال مخلوط سوخت و هوا رو نداره . . .
    برق اگه ضعیف باشه باید تک تک اجزا و اولین قسمت رو شمع برای بازدید قرار بدین و به ترتیب به وایر شمع . . .کوئل . . .ترازیستور و فلکه برق و سیم کشی
    فیلتر هوا هم با شستشو و اگه از حالت خودش خارج شده بود تعویض . . .
    استفاده از روغن موتور مناسب فصل هم میتونه نقش کاملی توی کمپرس موتور داشته باشه(موقع استارت سرد روغن سیالی با غلظت بیشتر میباشد)
    اگه در فصول سرما یعنی همین یک ماه اخیر همچین موردی پیش اومده به دلیل غلظت بیشتر هوا و سنگین بودنش هست که باز هم بر میگرده به سیستم جرقه که نمیتونه همچین مخلوطی رو محترق کنه . . .بنابر این نقش ساسات موثر میشه با افزایش میزان سوخت یا کاهش ورود هوا به موتور . . .
    شما برای موتور از شمع های سوزنی(ایریدیومی) استفاده کنید و حدالامکان موتور رو در جای گرم قرار بدین . . .
    به هیچ عنوان دستکاری در سیستم سوخت رسانی رو جایز نمیدونم مگر با افزایش دور آرام(دور موتور رو بالاببرین)که این هم میتونه در دراز مدت اسیب برسونه و بدترین حالتش خرابی میل اسبک ها و روغن سوزیس . . .
    یک مورد هم ملاک قرار بدین که همچین حالتی برای موتور در هوای سرد ایراد حساب نمیشه(خصلت سیستم کاربراتور با ساسات دستی)
    موفق باشین
    ویرایش توسط mra680 : 06-08-1391 در ساعت 08:48 بعد از ظهر
    بسته به لیاقتت و شعورت برات وقت میزارم و نظر میدم/بسته به پشتکارت و همکاریت و همفکریت
    اگه نوشته ی مفیدی زدی ازت تشکر میکنم پس توقع بیجا نداشته باش و به خودت مغرور نشو
    نوشته مفید شامل چی میشه:بار علمی . . .فنی . . .هنری . . .و خلاقیتی
    لازم نیست به جایگاهی که داری ازت تشکر کنم/لازم نیست هر تایپیکی که زدی ازش تشکر کنم

  8. تعداد 2 کاربر از mra680 برای این پست تشکر کرده اند.


  9. #6

    موتور سوار

    نوع موتور
    tvs-rocks
    نوشته ها
    29
    تشکر
    16
    Last Online
    15-04-1397 @ 11:58 بعد از ظهر

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط mra680 نمایش پست ها
    سلام و درود به شما دوست من . . .
    اصلی ترین حالت ممکن برای روشن نشدن موتور در این مورد هوای سرد و مخلوط نشدن درست سوخت و هوا هست
    توی ماه های گرم سال اگه این پدیده رخ بده از دوحالت بیشتر قابل بررسی نیست . . .
    یکی فیلتر هوای موتور به شدت کثیف شده و دیگری برق موتور که ضعیف شده و قدرت کافی برای اشتعال مخلوط سوخت و هوا رو نداره . . .
    برق اگه ضعیف باشه باید تک تک اجزا و اولین قسمت رو شمع برای بازدید قرار بدین و به ترتیب به وایر شمع . . .کوئل . . .ترازیستور و فلکه برق و سیم کشی
    فیلتر هوا هم با شستشو و اگه از حالت خودش خارج شده بود تعویض . . .
    استفاده از روغن موتور مناسب فصل هم میتونه نقش کاملی توی کمپرس موتور داشته باشه(موقع استارت سرد روغن سیالی با غلظت بیشتر میباشد)
    اگه در فصول سرما یعنی همین یک ماه اخیر همچین موردی پیش اومده به دلیل غلظت بیشتر هوا و سنگین بودنش هست که باز هم بر میگرده به سیستم جرقه که نمیتونه همچین مخلوطی رو محترق کنه . . .بنابر این نقش ساسات موثر میشه با افزایش میزان سوخت یا کاهش ورود هوا به موتور . . .
    شما برای موتور از شمع های سوزنی(ایریدیومی) استفاده کنید و حدالامکان موتور رو در جای گرم قرار بدین . . .
    به هیچ عنوان دستکاری در سیستم سوخت رسانی رو جایز نمیدونم مگر با افزایش دور آرام(دور موتور رو بالاببرین)که این هم میتونه در دراز مدت اسیب برسونه و بدترین حالتش خرابی میل اسبک ها و روغن سوزیس . . .
    یک مورد هم ملاک قرار بدین که همچین حالتی برای موتور در هوای سرد ایراد حساب نمیشه(خصلت سیستم کاربراتور با ساسات دستی)
    موفق باشین
    ممنون از پاسختون ؛ ولي تا هوا گرم بود فلوت بنزين داشتم الان كه سرد شده مشكل بد كار كردن هنگام استارت رو دارم ؛ روغنم 10 40 ريختم و فيلتر هوا تميزه
    تعميركار آشنا و حرفه اي محدوده مركز تهران سراغ دارين ؟
    ميتونه از تنظيم نبودن سوپاپ ها باشه اين مشكلات ؟
    الان دقت ميكنم ميبينم وقتي موتور گرم شده دور موتور هر سه چهر ثانيه كم و زياد ميشه مشكلي داره ؟

  10. کاربر زیر از mehdidavodi برای این پست تشکر کرده است


  11. #7

    موتور سوار

    محل سکونت
    آرمان شهر
    نوع موتور
    ۰ ۰ ۴ ۱
    شغل و حرفه
    مهندس مکانیک سیالات
    نوشته ها
    744
    تشکر
    732
    علاقمند به موتورهای خیابانی
    Last Online
    01-08-1394 @ 04:14 بعد از ظهر

    پیش فرض

    ببر پیش مهدی یعقوبی تو خ ولی عصر، بالاتر از مولوی. اصلا کارش پالس و آپاچیه و تو نمایندگی باجاج بود ( الانو نمیدونم ). نگاه بکنه درد موتورتو میفهمه. اگه از من میپرسی مشکل از همون کاربراتوره. چون مال منم سر زمستون که میشه بد روشن میشه. کاربراتشو تنظیم میکنم و درست میشه.
    ما زندگی رو سخت نگرفتیم. زندگی سخت ما رو گرفته

  12. #8

    موتور سوار

    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    212
    تشکر
    236
    علاقمند به موتورهای ریس
    Last Online
    10-12-1402 @ 04:08 بعد از ظهر

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط mehdidavodi نمایش پست ها
    ولي تا هوا گرم بود فلوت بنزين داشتم
    اگه از اول میگفتین کاربرات فلوت میکنه، قطعا میگفتم از تنظیم کاربراته. الانم بدون شک بایستی کاربرات رو سرویس کنی (همون طور که دوستمون گفتن).

  13. #9

    کاربر فعال اصفهان

    محل سکونت
    نصف جهان
    نوع موتور
    دایلیم 250 ، مودناس 130،cbr250
    شغل و حرفه
    tower, installer radiofrequency&microwave
    نوشته ها
    1,122
    تشکر
    1,660
    علاقمند به موتورهای مسافرتی
    Last Online
    28-05-1399 @ 04:40 قبل از ظهر

    پیش فرض

    اکثر tvs ها این مشکل را داره پیچ هوا را تنظیم کنی یکم بهتر می شه از بنزین سوپر استفاده نکن .

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

بازدیدکنندگان، این صفحه را با جستجوی این کلمات در موتورهای جستجوگر پیدا کرده اند:

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
پرشین موتور
   اکنون ساعت 07:52 بعد از ظهر برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.


    انجمن موتورسيکلت ايران(پرشین موتور) جهت بالابردن سطح فرهنگ و اطلاعات در زمينه موتورسواري راه اندازي شده است
    شماره سامانه پيامکي انجمن : 50002666994466
    برای ثبت شماره خود در سامانه پیامکی نام و نوع موتور خود را به شماره فوق پیامک کنید.
   لطفا در هنگام کپی برداری مطالب و عکس ها منبع و لینک سایت ذکر شود.
   تبدیل فینگلیش به فارسی (بهنویس)

   قدرت گرفته از ویبولتین - طراحی قالب توسط وی بی ایران

 


کاربر گرامي؛

براي مشاهده انجمن پرشین موتور با امکانات کامل بهتر است از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد

  1. بستن این دسته بندی
برو بالا