FOLLOW INSTAGRAM PAGE
JOIN TELEGRAM GROUP

نمایش نتایج: از 1 به 4 از 4

موضوع: Suzuki gsx-r 750 2013

  1. #1

    همـــــــکار ســـــــابـــــــق

    محل سکونت
    كرج
    نوع موتور
    ؟؟؟؟
    شغل و حرفه
    شاغل و حرفه اى !!!!
    نوشته ها
    3,383
    تشکر
    2,342
    علاقمند به موتورهای ریس
    Last Online
    11-10-1396 @ 02:14 بعد از ظهر

    پیش فرض Suzuki gsx-r 750 2013

    سوزوكى GSX-R 750 را براى سال ٢٠١٣ آماده مى كند.
    [فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ]
    [فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ]
    هنگامى كه شما سوار GSX R750 مى شويد تجربه شيرين و نفس گيرى را تجربه مى كنيد كه هميشه در زهن شما باقى مى ماند.سوزوكى با تجربه مسابقات GP موتور سيكلتى به شما ارائه مى دهد كه شما هيچگاه نتوانيد آن را فراموش كنيد.زيبا، جمع و جور، پرشتاب، سوارى راحت و نرم، همه اينها جمع شده كه سوار را به يك روياى خوب و شيرين ببرد. درهر مكان ودر هر كجا...
    [فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ]
    ويژگيهاى GSX R 750:
    موتور ٧٥٠cc چهار سيلندر فوق العاده قوى با گشتاور بالا. داخل سيلندر نيز پوشيده شده از نيتريد كروم، مهندسان از مواد كانپوزيت الكتروشيميايى يكپارچه(SCEM) در محل اتصال ميل لنگ استفاده كرده اند كه موجب كم شدن اصطكاك و بهبود انتقال حرارت و افزايش دوام قطعه و مهروموم بهتر مى شود.پيستونهاى سبك وزن تهيه شده با روش المان محدود(FEM) با استفاده از تكنولوژى Moto GP در اين موتورسيكلت به كار رفته است. آلياژ پروفيل ميل بادامك نيز بهينه سازى شده است.
    سوزوكى از دو دريچه گاز استفاده كرده و سوزن ٨ سوراخه انژكتور كمك بسيارى به پاشش بهتر سوخت مى كند و نتيجه آن نيز احتراق كامل داخل سيلندر است. سيستم اگزوز ٤به ١ از فولاد ضدزنگ و تيتانيوم، داراى يك صدا خفه كن تشكيل شده است. سيستم تنظيم اگزوز سوزوكى (SET) هم در اين موتور به كار رفته كه ارمغان آن حداكثر گشتاور و بهبود پاسخ دريچه گاز به خصوص در دور موتور كم تا وسط است.
    مهندسان از سيستم (S-DMS) در اين موتور استفاده كرده اند كه به سوار اجازه مى دهد كه نسبت به شرايط جاده و پيست بهترين حالت راننگى را انتخاب كند. گيربكس نيز با استفاده از تكنولوژى شفت عمودى كه در آن به كار رفته موجب كاهش طول كلى موتورسيكلت شده است. سيستم downshift هم در كلاچ اين موتور به كار رفته و نتيجه آن معكوس كشى عالى گيربكس است. سوزوكى در اين موتور خود از فنرهاى شوا استفاده كرده است كه در جلو ٤١mm قطر كمك فنر است كه اثر آن پاسخ عالى در عبور از موانع است و در عقب تك كمك قابل تنظيم شوا موجب كمترين نوسانات مى شود و راكب نيز نسبط به قد و وزن خود آن را تنظيم مى كند.
    [فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ]
    كنترل الكترونيكى دمپر فرمان به وسيله اجازه مى دهد كه در سرعتهاى بالا ودر پيچ ها فرمان را سفت و محكم كرده و در سرعتهاى پايين خيلى عادى فرمان به چپ و راست بگردد. ترمزها نيز از شركت Brembo و در ترمز جلو دو ديسك ٣١٠mm و هر ديسك مجهز به دو پيستون مى باشند. دنده قابل تنظيم (footpegs) در سه حالت به راكب اجازه مى دهد كه راحت ترين حالت را براى راننگى انتخاب كند،اين تنظيمات در جهتهاى افقى و عمودى هست.كيلومتر شمار نيز مجهز به كرنومتر و شاخص دور در دقيقه شده است.
    [فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ]
    مشخصات:
    انجين:٧٥٠cc ٤ سيلندر و چهار زمانه چيدمان سوپاپ DOHC مايع خنك
    تزريق سوخت: تزريق سوخت الترونيكى سوزوكى
    احتراق: سيستم جرقه زنى الكترونيكى ترانزيستورى (CDI)
    گيربكس: ٦سرعته درايو نهايى PK525ROZ5Y
    تعليق جلو: تلسكوپى معكوس شوا
    تعليق عقب: پيوند بهار سيم پيچ روغن ميرا شوا
    ترمز جلو: دو ديسك و براى هر ديسك ٢ پيستون Brembo
    ترمز عقب: تك ديسك ٢٢٠mm از نوع Brenbo
    لاستيك جلو: ١٢٠/٧٠ تيوپلس
    لاستيك عقب: ١٨٠/٥٥تيوپلس
    طول كلى: ٢٠٣٠mm
    عرض كلى:٧١٠mm
    فاصله بين محور جلو و عقب: ١٣٩٠mm
    فاصله كف موتور تا زمين: ١٣٠mm
    نشيمن گاه تا زمين: ٨١٠mm
    وزن: ١٩٠Kg
    ظرفيت مخزن سوخت: ١٧Lt و در مدلCA ١٦Lt

    منبع: سايت سوزوكى


    Sent from my iPhone 4s using Tapatalk
    دوستان عزيز از گزاشتن پستهاى اسپم و بى محتوى جدا خوددارى كنيد

  2. تعداد 7 کاربر از abolfazls برای این پست تشکر کرده اند.


  3. #2

    موتور سوار

    محل سکونت
    اصفهان
    نوع موتور
    جترو125/رپسول150/رپسول250/
    شغل و حرفه
    دیپلم برق-دانشجو ترم3
    نوشته ها
    827
    تشکر
    3,709
    علاقمند به موتورهای ریس
    Last Online
    11-09-1392 @ 10:03 قبل از ظهر

    پیش فرض

    من عاشق سوزوکی هستم مخصوصاgsxواااااااااااای کی میشه من هم یه روز gsx بخرم اونم مدل2013که معرفی کردین.فوق العاده هست.مرسی

  4. تعداد 2 کاربر از محمد سوزوکی@ برای این پست تشکر کرده اند.


  5. #3

    همـــــــکار ســـــــابـــــــق

    محل سکونت
    كرج
    نوع موتور
    ؟؟؟؟
    شغل و حرفه
    شاغل و حرفه اى !!!!
    نوشته ها
    3,383
    تشکر
    2,342
    علاقمند به موتورهای ریس
    Last Online
    11-10-1396 @ 02:14 بعد از ظهر

    پیش فرض

    انشاالله با هم ميخريم اگه عمرى (پولش) باشه!!!
    براى اينكه اسپم نشه سوزوكى تو GSX ها چه ١٠٠٠ چه ٧٥٠ از ترمزاى برامبو استفاده كرده


    Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
    دوستان عزيز از گزاشتن پستهاى اسپم و بى محتوى جدا خوددارى كنيد

  6. تعداد 2 کاربر از abolfazls برای این پست تشکر کرده اند.


  7. #4

    همـــــــکار ســـــــابـــــــق

    نوشته ها
    4,341
    تشکر
    3,499
    علاقمند به موتورهای کراس
    Last Online
    11-09-1400 @ 01:23 قبل از ظهر

    پیش فرض

    ...two stroke


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

بازدیدکنندگان، این صفحه را با جستجوی این کلمات در موتورهای جستجوگر پیدا کرده اند:

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
پرشین موتور
   اکنون ساعت 12:28 بعد از ظهر برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.


    انجمن موتورسيکلت ايران(پرشین موتور) جهت بالابردن سطح فرهنگ و اطلاعات در زمينه موتورسواري راه اندازي شده است
    شماره سامانه پيامکي انجمن : 50002666994466
    برای ثبت شماره خود در سامانه پیامکی نام و نوع موتور خود را به شماره فوق پیامک کنید.
   لطفا در هنگام کپی برداری مطالب و عکس ها منبع و لینک سایت ذکر شود.
   تبدیل فینگلیش به فارسی (بهنویس)

   قدرت گرفته از ویبولتین - طراحی قالب توسط وی بی ایران

 


کاربر گرامي؛

براي مشاهده انجمن پرشین موتور با امکانات کامل بهتر است از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد

  1. بستن این دسته بندی
برو بالا