
|
|
|
همه نوع مقایسه تو بحثا داشتیم غیر از این/دوست داشتم مشخصاتشونم بزارم اما مگللی مورد ازمایش هوا خنک 250 بود و مقایسه ی نا عادلانه ای میشد دوستان کسی عکس یا اطلاعاتی داره اینجا قرار بده.../البته بهتره صبر کرد تا مگللی انزکتوری هم به بازار ایران بیاد و بعد هردو مدل انزکتوری مگللی و نینجارو بررسی کنیم...
همیشه کلاه بزارید حتی موقع قرار با طرف.....
از نظر قیافه مگلی سر تره و تیپ موتورهای سی سی بالا میزنه !!! صفحه کیلومترش دیجیتاله و خیلی از صفحه های نینجا بهتره / اگزوز زیره زینه و از جنسی هم ساخته شده که حرارت رو تو خودش نگه میداره و نمیزاره فلاپ یا چراغ خطر عقب بسوزه !!!
ولی در مقابل نینجا از نظر کیفیت سر تره اصالت بیشتری هم داره و به خاطر قیمت بالاش هنوز به اون صورت جا نیفتاده ولی همه جا میشه مگلی رو دید و یه جورایی خز شده ///
نینجا فنی سرتره ولی مگلی ظاهری و هر دو چیزهایی دارن که دقیقا دیگری نداره !!!![]()
پشت منو تيزي اينا زن و شوهرن
تو اين قافله حروميا بام همسفرن
---------------------------------------------------------------------------------------------- که پشت هر لبخندشون کمينه
--------------------------------------------------------------------------------------------- يه گرگ شرمندم دنيا اينه
دست ميدن و دلا پر از زخم و کينه
خاکي باشي ميشاشن روت فکر ميکنن زمينه
بتهوون در 26 مارس 1827 در هنگام مرگ :" دوستان دست بزنید کمدی تمام شد.
ناپلئون بناپارت : کسی که می ترسد شکست بخورد حتما شکست خواهد خورد.
خواهشن از بحثای الکی دوری کنید.../عزیزمن موتورمن بک فایر میزنه و هم حرارت زیادی تولید میکنه به خدا اگه این طور شده باشه که نشده تازه حتی چراغمم نه زرد شده نه سیاه...!!!و کاملا عقبش عایقه و حتی تو تابستونم حرارت زیر زین نیست تازه اگزوز از زیر کانال مکش کاربراتور رد میشه و هوای گرم اونم یه جورایی تامیین میکنه.../ در ضمن اگه تو عکسا دقت بکنید میفهمید که قیافه و هیکل کدوم بهتره!!!!
همیشه کلاه بزارید حتی موقع قرار با طرف.....
شاید نینجا قول تر باشه ولی تو قیافه مگلی سر تره بعدشم این نینجا که طراحی قدیمی داره و واسه خود کاوازاکی ژاپن نیستش !!!
میخوای نظر سنجی کنید ببینید که کدوم موتور خوشکل تره !!!
پشت منو تيزي اينا زن و شوهرن
تو اين قافله حروميا بام همسفرن
---------------------------------------------------------------------------------------------- که پشت هر لبخندشون کمينه
--------------------------------------------------------------------------------------------- يه گرگ شرمندم دنيا اينه
دست ميدن و دلا پر از زخم و کينه
خاکي باشي ميشاشن روت فکر ميکنن زمينه
با سلام مقایسه این دو موتور مثل مقایسه مزدا3 جدید (کاواساکی) با یه ماشین مسخره مثل ژیانه(مگلی) این موتور مسخره معلوم نیست مال کجاست چین اندونزی تایوان هیچ وقت تو مقایسه ،موتورهای ژاپنی را با این موتورهای مسخره وتخیلی مقایسه نکنید موتور زاپنی باید باید با یه موتور ژاپنی مثل خودش مقایسه بشه کلا موتورهای ژاپنی یه لاستیکشون به کل این موتورهای تخیلی مثل مگلی و پالس ودایچی و... می ارزه فعلا کشور بدبخت ما از کشورهای مثل افغانستان که هرروز توش جنگه هم در این زمینه عقب تره چون اونجا که هرروز توش جنگ وناامنیه مردم به راحتی هرموتوری باهر سی سی که بخان سوار میشن وکسی هم کاری باهاشون نداره ولی توکشور بدبخت ما باید یه موتوربخری با هزارتا ترس ولرز ماه به ماه بیاری بیرون و هرلحظه ترس اینو داشته باشی که یک نفر تو را بفروشه ودر یک لحظه موتور چند میلیونیتو ببرند
اتفاقا هم توی قدرت و شتاب و گشتاور و قیافه و طراحی و تعمیرات و...قیمت و لوازم و..... مگللی کاملا سر تره تنها فاکتور خوب نینجا کیفیت بیشترشه و برند معتبر تره ساخت تایلند/تعمیرات سخت ولوازم خیلی گرون و در بعضی مواقع نایاب و...
همیشه کلاه بزارید حتی موقع قرار با طرف.....
اینو از کجا در آوردی نینجا پس طراحی افغانستانه طراحی ژاپن دیگه سری اولاشو ۲۰۰۸همرو ژاپن میزد الان فقط باجاج زیر نظر خود شرکت مونتاژ میکنه که فرقی نداره.دوما آدم نمیاد یه آهن پاره چینی که اسم طراحی انگلستانو مثل جنازه با خودش میکشه با کاواساکی ژاپن مقایسه کنه شرکت سازنده مگلی اینقدر عقل نداشته که وقتی اگزوز برا موتور طراحی میکنه براش منبع بزاره نه یه لوله ی خالی که صدا کلاغ میده .مگلیو دیگه همه میشناسنش تخم مرغ شانسی قرن معرفی شده بین مردم.خدا بخواد اون شرکت انگلیسی که اینو طراحی کرده خوب گرفته دوکاتیو فیس لیفت کرده پس تا اینجای کار طراحیم نداشتن .این موتور هرگز نباید با هیچ ۲۵۰ مقایسه شه چون ناقصه .بلا مشکل گرما اگزوز من موندم چرا عایق پشم شیشه در نظر نگرفتن.ماشا الله زنجیرشم میخوره به شاستیش هم خودش ساییده میشه اون قسمتی که روش مالیده میشه تازه سگ هار خوبیم هست فرمونش یبار دست بابکو گاز گرفته به گفته خودش که داشت مگلیو تست میکرد![]()
FIGHT WITH NIGHT AND RIDE TO THE LIGHT
داداش شما از مگلی خوشت نمیاد دلیل نمیشه بیای اینجا با بی ادبی بنویسی راجعبش. نشستی گفته های اینو اونو میزاری رو میز!!! هر وقت پشت هر موتوری نشستی راجعبش اظهار نظر کن نه اینکه از سر و کول بقیه بری بالا. کاملا 250 هست و هیچ نقصانی توش وجود نداره. شما پشت جفتش نشستی و با هر کدومش بیشتر از 24 ساعت رانندگی کردی؟
من خودم تا وقتی فقط سی جی داشتم به خودم اجازه نمیدادم توی نظر سنجی موتورهایی که نداشتم شرکت کنم یا بخوام دربارش نظر بدم چون چیزی نمیدونستم اما الان اینو در خودم میبینم که راجع به موتورم نظر بدم.
بحث مقایسه :
بنظر من قیافه مگلی 250 خیلی زیباتر از نینجا 250 هست.
مسلما شتاب مگلی 250 بیشتر از نینجا 250 هست.
از نظر سرعت نینجا 250 میتون 10 یا 15 km بیشتر از مگلی 250 بتازه.
مگلی 250 طراحیش ریس هست و مخصوص مسابقه نه مسافرت های طولانی مدت ولی نینجا 250 مخصوص سفر و ریسی نیست و به همین دلیلم هست شتابش کمتره.
مگلی 250 کاربراتور هست و نینجا 250 انژکتور پس نینجا 250 دیرتر از مگلی به خرج میوفته اما هزینه خرجش چند برابر مگلی هست.
لاستیک مگلی 250 مخصوص زمین خشک هست و اگر مهارتش رو داشته باشیو چرمنگ نباشی لاستیکشو خودت سر نمیدی که بخواد بزنتت زمین{ اگرم مهارتت فول باشه و لاستیکش سر بخوره میشه جمش کرد }.
سریه اگزوز مگلی 250 زیر چراغ خطرش هست ولی دوجدارست خیلی کمتر از لوله اگزوز داغ میشه پس دلیلی نداره که چراغ خطر رو بسوزونه. صداش هم سلیقه ایه و خود من صدای نینجا 250 رو بیشتر از مگلی 250 دوست دارم.
تا حالا چند بار
پشت موتور مرگ رو
جلوی چشمات دیدی؟؟؟
پاسخ پیغام خصوصی plz
مگلی یه جورایی مثل پسر خونده علی می مونه پس اگه ندارید نظر نداشتید و علی و ناراحت نکنید....
منم پشت نینجا انژکتور ننشستم ولی پشت کاربرات نشستم و می دونم از نظر شتاب می تونه با یه مقداری تقویت به مگلی هم برسه رو دنده های پایین ولی تو سرعت بالا دنده 3-4 نینجا 250 در شتاب حرف اول و می زنه
از نظر کیفیت قطعات هم نینجا خودش سالاریه نا گفته نمونه که مگلی نسبت به قیمت اش موتور بسیار عالی ایه پس باید یه هم رده داشته باشه و با اون مقایسه بشه ....
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
انجمن موتورسيکلت ايران(پرشین موتور) جهت بالابردن سطح فرهنگ و اطلاعات در زمينه موتورسواري راه اندازي شده است
شماره سامانه پيامکي انجمن : 50002666994466
برای ثبت شماره خود در سامانه پیامکی نام و نوع موتور خود را به شماره فوق پیامک کنید.
لطفا در هنگام کپی برداری مطالب و عکس ها منبع و لینک سایت ذکر شود.
تبدیل فینگلیش به فارسی (بهنویس)
قدرت گرفته از ویبولتین - طراحی قالب توسط وی بی ایران
علاقه مندي ها (Bookmarks)