|
|
|
|
|
|
---------- Post added at 01:59 PM ---------- Previous post was at 01:34 PM ---------- سلام به همگی دختر ها هم تریال سوار شدند....: یه فایل زیپ از عکس های یه دوچرخه سوار زن آدم از دستش این جوری میشه:........ [فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ] .
[فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ]
....فعلا حال کنید تا بعد فیلمارو بزارم............ آقا کوروش تریال از200 شروع الی3 میلیون تومن پیش میره......انواعش:20{سوارش بشی خیلی کیف میکنی!!!}-24{استریت تریال هم بهش میگن و زین داره اما شیب بدنش خوراک حرکت زدنه}-26{کسی از این سایز استفاده میکنه که اولا:دارای پاها و دست ها وقدی بلند باشه که اگه سوار سایز20 بشه پاهاش به کرپی برخورد کنه..دوما:علاقه و عشق خاصی که به سایز26 داشته باشه میره سراغش...... اینم اسامی بعضی شرکت های تولید کننده تریال:اکو-زوو-کوکس-اینسپرد-اونزا-اوزیینس-تانک-ویوا-یابا و....... من خودم ویوا{مدلشم کدفراگ طرح جدیده سایز20}دارم . جدیدا می خوام لوازم اصلیشو با لوازم با کیفیت شرکت هایی از جمله: اکو{علاوه بر دوچرخه تریال لوازم هم به صورت عمده می فروشه}و تریال تک{بعد از اکو بهترین سازنده ی لوازم و قطعات متفرقه و یدکی برای تریاله}.....عوض کنم تا یه چرخ مشتی داشته باشم.......
ویرایش توسط کمبوجیه : 18-11-1390 در ساعت 02:16 بعد از ظهر
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
انجمن موتورسيکلت ايران(پرشین موتور) جهت بالابردن سطح فرهنگ و اطلاعات در زمينه موتورسواري راه اندازي شده است
شماره سامانه پيامکي انجمن : 50002666994466
برای ثبت شماره خود در سامانه پیامکی نام و نوع موتور خود را به شماره فوق پیامک کنید.
لطفا در هنگام کپی برداری مطالب و عکس ها منبع و لینک سایت ذکر شود.
تبدیل فینگلیش به فارسی (بهنویس)
قدرت گرفته از ویبولتین - طراحی قالب توسط وی بی ایران
علاقه مندي ها (Bookmarks)