FOLLOW INSTAGRAM PAGE
JOIN TELEGRAM GROUP

نمایش نتایج: از 1 به 10 از 27

موضوع: عکس و فیلم از دوچرخه تریال

Threaded View

  1. #6

    موتور سوار

    محل سکونت
    قزوین
    نوع موتور
    موتور:ندارم...ولی دوچرخه تریال دارم...
    شغل و حرفه
    محصل-دوچرخه سوار مخصوصا تریال-شکارچی
    نوشته ها
    30
    تشکر
    167
    Last Online
    16-12-1391 @ 09:25 بعد از ظهر

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط koroosh نمایش پست ها
    ببینم چکار میکنی کمبوجیه جان راستی قیمت/انواع / شرکتهای سازنده این نوع دچرخه هارو بزنی عالی میشه
    ---------- Post added at 01:59 PM ---------- Previous post was at 01:34 PM ---------- سلام به همگی دختر ها هم تریال سوار شدند....: یه فایل زیپ از عکس های یه دوچرخه سوار زن آدم از دستش این جوری میشه:........ [فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ] .

    [فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ]

    ....فعلا حال کنید تا بعد فیلمارو بزارم............ آقا کوروش تریال از200 شروع الی3 میلیون تومن پیش میره......انواعش:20{سوارش بشی خیلی کیف میکنی!!!}-24{استریت تریال هم بهش میگن و زین داره اما شیب بدنش خوراک حرکت زدنه}-26{کسی از این سایز استفاده میکنه که اولا:دارای پاها و دست ها وقدی بلند باشه که اگه سوار سایز20 بشه پاهاش به کرپی برخورد کنه..دوما:علاقه و عشق خاصی که به سایز26 داشته باشه میره سراغش...... اینم اسامی بعضی شرکت های تولید کننده تریال:اکو-زوو-کوکس-اینسپرد-اونزا-اوزیینس-تانک-ویوا-یابا و....... من خودم ویوا{مدلشم کدفراگ طرح جدیده سایز20}دارم . جدیدا می خوام لوازم اصلیشو با لوازم با کیفیت شرکت هایی از جمله: اکو{علاوه بر دوچرخه تریال لوازم هم به صورت عمده می فروشه}و تریال تک{بعد از اکو بهترین سازنده ی لوازم و قطعات متفرقه و یدکی برای تریاله}.....عوض کنم تا یه چرخ مشتی داشته باشم.......
    ویرایش توسط کمبوجیه : 18-11-1390 در ساعت 02:16 بعد از ظهر

  2. تعداد 2 کاربر از کمبوجیه برای این پست تشکر کرده اند.


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

بازدیدکنندگان، این صفحه را با جستجوی این کلمات در موتورهای جستجوگر پیدا کرده اند:

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
پرشین موتور
   اکنون ساعت 05:21 بعد از ظهر برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.


    انجمن موتورسيکلت ايران(پرشین موتور) جهت بالابردن سطح فرهنگ و اطلاعات در زمينه موتورسواري راه اندازي شده است
    شماره سامانه پيامکي انجمن : 50002666994466
    برای ثبت شماره خود در سامانه پیامکی نام و نوع موتور خود را به شماره فوق پیامک کنید.
   لطفا در هنگام کپی برداری مطالب و عکس ها منبع و لینک سایت ذکر شود.
   تبدیل فینگلیش به فارسی (بهنویس)

   قدرت گرفته از ویبولتین - طراحی قالب توسط وی بی ایران

 


کاربر گرامي؛

براي مشاهده انجمن پرشین موتور با امکانات کامل بهتر است از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد

  1. بستن این دسته بندی
برو بالا