نقل قول نوشته اصلی توسط zavvar نمایش پست ها
سلام . من یه دستگاهش و دارم یاماها ۶۶۰ سی سی قیمت خوب از دوستان اگه کسی خواست خبر کنه
سلام

فروش فقط در قسمت بازارچه