هیو نیکد قیمتش بالاس و به نظرم نمی ارزه وپالس خوبه ولی سروصدا و لرزش داره واینکه بازم به قیمتش نمی ارزه یه موتور220cc رو 7م بخرم؟؟؟؟ من یکم نظرم به پیشرو 250 جلب شده قیمتش خوبه نسبت به کارایی اش قدرتش هم خوبه سرعتشم خوبه کیفیتش هم متوسطه 22لیترم باکشه ومصرفشم3.5 درضمن خوب 250 هم هست به نظرتون چه طوره ؟؟؟؟؟به نظرتون از نظرفنی میشه باهاش 1-خارج شهر و 2-خارج استان
رفت آیا میشه؟؟؟؟؟؟؟؟