|
|
|
|
|
|

لیست قیمت متوسط در بازار گمرک 31 اردیبهشت 1405:
نام موتور سیکلت قیمت موتور سیکلت ( میلیون تومان ) نام موتور سیکلت قیمت موتور سیکلت ( میلیون تومان ) کاوازاکی ورسیس 250 با ABS 1 میلیارد و 100 پالس RS 200 موجود نیست کاوازاکی نینجا ZX25 ( 4سیلندر ) مدل 2023 تیپ 2 : 4 میلیارد پالس NS 200 با ABS کمک معکوس نیو فیس بهترین رنگ: 980 کاوازاکی نینجا 250 بدون ABS و با ABS 1000 _ 1100 پالس NS 160 موجود نیست کاوازاکی زد 250 بدون ABS و با ABS 950 _ 1030 دومینار 250 1 میلیارد کاوازاکی استرلا 250 900 اونجر 220 با ABS نیوفیس 2025 680 کاوازاکی KL 250 880 پالس 180 دیجیتال موجود نیست سوزوکی اینازوما 250 _ GSX 250 مدل 1401: 800 _ 850 باکسر 150 موجود نیست هوندا CBR 250rr با ترمز ABS مدل 2025 کوئیک شیفتر: 1500 آپاچی 200 طرح جدید 2025 780 هوندا ADV 160 بسته به رنگ 680 تا 700 آپاچی 180 موجود نیست هوندا PCX 160 600 آپاچی 160 موجود نبست هوندا کلیک 150 500 آپاچی 150 موجود نیست هوندا کلیک 160 520 _ ABS: 535 تی وی اس HLX 150 450 کی تی ام دوک 250 - ادونچر 250 900_ ABS: 925 ادونچر: 950 هیرو هانک 150 موجود نیست کی تی ام دوک 200 - RC 200 730 _ ABS 2025: 750 RC 2025 ABS: 750 هیرو تریلر 150 موجود نیست بنلی 250 جفت سیلندر 740 تریل روان 200 550 بنلی 250 تک سیلندر 510 تریل فلات 200 _ 250 480 _ 530 بنلی TRK 250 530 تی وی اس راکز 125 430 بنلی 180 450 تی وی اس انتورک 125 410 بنلی 150 نیوفیس: 380 تی وی اس ویگو 110 400 زونتس 250 R: 360 - Z4R:370 - Z4V: 380 گلکسی NA250 - NA180 500 _ 550 زونتس 150 Z2U: 365 کویر طرح ویو s1 125 تیپ 2 310 CF 250 _ CF 150 350 _ 250: 400 _ 250ریس: 450 ویو احسان RD 125 320 هیوسانگ آکویلا 250 ترمز ABS 810 اسکوتر SYM LOCKY 180 350 _ لاکی185: 385 کی ال دی 200 300 طرح هوندا سی دی آی بهترین برند 125: 200 استارتی: 205 150: 215 200: 230 کاربران گرامی : قیمت های درج شده در جدول فوق طبق استعلام های گرفته شده از فروشگاه های موتورسیکلت فروشی تهران می باشد. سایت پرشین موتور هیچ دخل و تصرفی در قیمت های اعلام شده ندارد.
ویرایش توسط Alireza.BMW : 31-03-1405 در ساعت 11:02 قبل از ظهر
*Falcon*, 2fun, ABS, Afshin007, ahks121, ahmad arab, ALEX_HOT, ali.motahari, Alireza.BMW, amirzaxel, Armin313, ¥ bermoda ¥, BKING, CGL, eCA2308, erfi.747, GSX, hamed510, hegzz, hosein_dig, kia51, kimi, L-bozorgzadeh, mac laren, masoudrider, mentiroso, mid, moein 007, mohamad.gh, mojtaba00, navid shz, pe.esmaili, Ramtind, Sino, skillerdot, stb2xxx, uzer, معمار, VAHID, Warborn, Yazdan, احمد.سوزوکی, احمدی علی

سی بی ار 150 بیشترین قیمت اعلامی 16 و کمترینش 13!!
10 ماه زندگی 2 ماه عشق!!
التماس دعا در این 2 ماه

خوابیدنش که خوابه.
ولی جدیدا مگلی و هیو فروش خیلی خوبی داره. موقعی که اینا 6 7 تومن بود یارو می گفت مگه ..خولم برم 7 تومن پول موتور بدم؟ یه پراید می گیرم می رم پاسداران دور دور! فک کنم اگه هیو بشه 25 تومن یارو 206شم بفروشه بیاد یدونه بخره!
ولی الان تو هر خیابونی یه مگلی داره با اون صدای وحشتناک و دلهره آورش قدم می زنه.
نگران نباش، آخر فیلم خودم می کشمت....
جترو دیروز صفر 4200 تا 4300 خرید قبل بود میشد تا 3900 4 تومن هم تخفیف گرفت
صفر خرید جدید 4600
همیشه کلاه بزارید حتی موقع قرار با طرف.....

عزیزان 12 قیمت نمایندگی نه گمرک . اصلا از قبل عید تا الان به جز پالس و آپاچی و چند تا موتور ایرانی بقیه موتور ها قیمتشون خیلی جزئی رفته بالا. جدا خودت باورت میشه قیمت مگلی از قبل عید تا الان 2 برابر بشه؟ موتورهایی قیمتشون اینجوری میره بالا که تو هر شرایطی مشتری داشته باشن مثل آپاچی و پالس و هوندا و نه مگلی که بعد 6000 تا به جز خرج چیز دیگه ای نداشته باشه.
من خودم هر روز گمرکم . فرض محال اگه هم نباشم فاصله خونمون تا گمرگ 5 دقیقه هست. پالس 220 هم هر کی خواست بیاد 6400 بهش میدم.
هر موقع خواستید بیاید قدمتون رو چشم به جز تعطیلات 09383063501
برای خرید و فروش یا قیمت به این شماره ها هم میتونید زنگ بزنید آشنا هستن و بین گمرگی ها اینا بهترن
55414160 بابا زاده
55402345 مهدی
در ضمن داداشای گلم باسه من فرقی نداره که مگلی 6 تومن باشه یا 20 تومن من فقط اون چیزایی که میدونم رو دارم در اختیارتون میذارم شاید به درد تون بخوره والسلام
ویرایش توسط moradi : 25-01-1392 در ساعت 08:24 بعد از ظهر
یک سال خاموش بدون زنگ خور 09121834956
قیمت پایه 1700 دارم مفت میدم

سلام با 2م روان qm پیدا میشه ایا؟؟؟![]()
همانطور که خوردن شراب حرام است،خوردن غصه هم حرام استو خوردن هیچ چیز مثل خوردن غصه حرام نیستاگر ما فهمیدیم که جهان دار عالم اوستدیگر چه غصه ای باید بخوریم !"دکتر الهی قمشه ای "

داداش گلم
قبل عید پارسال بله مگول کمتر از 6 هم بود ولی قبل عید امسال یعنی اسفند 91 خودم به شخصه زیر 9 پیدا نکردم!!!!
=============
ضمنا یه چیزی هم دوستانه می گم به همه دوستان می گم!!!
همیشه از یه نفر خرید نکن
آدم منصف وجود نداره
شما باید بگردی ببینی کی قیمت و شرایطش مناسب تره
ممکنه یکی تو بازار چک داشته باشه یا به هر دلیلی همون موتور کمتر بفروشه!!
گزشت اون دوران که به مشتری اهمیت می دادن و انسانیت می دونستن چیه!!
10 ماه زندگی 2 ماه عشق!!
التماس دعا در این 2 ماه

[QUOTE=moradi;184208]عزیزان 12 قیمت نمایندگی نه گمرک . اصلا از قبل عید تا الان به جز پالس و آپاچی و چند تا موتور ایرانی بقیه موتور ها قیمتشون خیلی جزئی رفته بالا. جدا خودت باورت میشه قیمت مگلی از قبل عید تا الان 2 برابر بشه؟ موتورهایی قیمتشون اینجوری میره بالا که تو هر شرایطی مشتری داشته باشن مثل آپاچی و پالس و هوندا و نه مگلی که بعد 6000 تا به جز خرج چیز دیگه ای نداشته باشه.
من خودم هر روز گمرکم . فرض محال اگه هم نباشم فاصله خونمون تا گمرگ 5 دقیقه هست. پالس 220 هم هر کی خواست بیاد 6400 بهش میدم.
هر موقع خواستید بیاید قدمتون رو چشم به جز تعطیلات 09383063501
برای خرید و فروش یا قیمت به این شماره ها هم میتونید زنگ بزنید آشنا هستن و بین گمرگی ها اینا بهترن
55414160 بابا زاده
55402345 مهدی
نشد دیگه داداش. اگر مگلی رو 6500 سراغ داری که نصف قیمت واقعیشه پس پالس 220 رو باید 3 تومن سراغ داشته باشی، نه اینکه صد تومن کمتر از قیمت مگلی.حرفت منطقی نیست داداش.کلا شما فکر کنم قیمتات مال سال 89 خدابیامرزه.

مگول کمه توبازر ولی قیمتش حدود 11 تومنه
موتوری هم که کم باشه هر چقدر هم که خوب نباشه ولی می خوای بخری همچین می گن که عروس مغازه هست و گل سر سبد مغازست و.... که هر کی ندونه فکر می کنه طلاست!!!
برایاینه که قیمت رفته بالا وگرنه قیمتش همون دور و بر 9-9.5 هست
سیریش بازی دربیاره خریدار می تونه نزدیک 10 -10.5 بگیره
10 ماه زندگی 2 ماه عشق!!
التماس دعا در این 2 ماه

ضمنا من مگلی خودم رو مدل 90 مشکی تازه صندلی عقبش هم گم شده بود تو گمرک با التماس 9 خریدن ازم به زور. من میگفتم 9.5 چون عجله داشتم 9 دادم . چند تا از فروشنده ها باهم بحثشون شد سر موتورم.اول گفت 8.5 داشتم میدادم که مغازه بغلی گفت بیا اینجا من برمیدارم و ازین حرفا.صفر هم نبود 1800 کارکردش.پس اگه 6.5 صفرش بود ظاهرا اون مغازه دارای گرگ 9 بر نمیداشتن.
ویرایش توسط Babak : 25-01-1392 در ساعت 11:45 بعد از ظهر

دوستان امروز گمرک بودم
انگار جنگ شده!!!
همه ملت ریختن تو گمرک؛ یه چیز تو مایه های شب عید تو ازار بزرگ!!!!!!!
خودم به شخصه شاهد خالی کردن 4 تا تریلی موتور انواع پالس و اپاچی بودم
خلاصه یه سری بزنید بد نیست
نمی دونم چه خبر شده که ملت ریختن اونجا
شایدم همه اینا فامیلای فروشنده ها هستن برای بازار گرمی!!![]()
10 ماه زندگی 2 ماه عشق!!
التماس دعا در این 2 ماه
در حال حاضر 7 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 7 مهمان ها)
انجمن موتورسيکلت ايران(پرشین موتور) جهت بالابردن سطح فرهنگ و اطلاعات در زمينه موتورسواري راه اندازي شده است
شماره سامانه پيامکي انجمن : 50002666994466
برای ثبت شماره خود در سامانه پیامکی نام و نوع موتور خود را به شماره فوق پیامک کنید.
لطفا در هنگام کپی برداری مطالب و عکس ها منبع و لینک سایت ذکر شود.
تبدیل فینگلیش به فارسی (بهنویس)
قدرت گرفته از ویبولتین - طراحی قالب توسط وی بی ایران
علاقه مندي ها (Bookmarks)