|
|
|
|
|
|

اگه اشتباه نکنم موتورتو اگهی کرده بودی البته قبلا / مظمعنا یکی از اونایی که اومده بازدید موتور ....
تو تهران پارس به شدت دزدی زیاد شده چند ماه پیش موتور رفیقم تو پارکینگ و ماه پیش از تو پارکینگ موتور رفیقم و هفته پیش موتور اون یکی رفیقمو دزدیدن
البته به دلیل اینکه هر سه سی جی بودن و البته یکی رو پیدا کردن و دو تایه دیگه مامور رفته بالاسرشون ....
نمیخوام ناراحتت کنم یا فاز بدی بدم ولی دیر بجمبی با موتور باید واسه خداحافظی کنی !!!
پاشو برو جاهایی که فکر میکنی اونجا ممکنه در حال اوراق باشه !!!
یه نمونش بازار اهن دقیقا دم مغازه ها دارن موتور رو میریزن پایین
پارکینگ اوراقیا تو گمرک که یه دو ظبقه زیر زمینه که هیچ کس اونجا نمیره جز یه مشت دلال قظعه
ابدل اباد و پایین شهر
موتوری به شدت گرون قیمت بلاخره قظعاتشون ...
به دلیل اینکه پلیس به موتوره بالا وانت گیر میده بارها شده دیدم نمیتونه جز شرق دور تهران مثل افسریه که محله دزد خیزیه و جنوب شرقی و یا سمت خاک سفید جایی دیگه برده باشه !!!
البته یه چی که همیشه کمک کرده دوربین مغازه ها / ظلا فروشی ها فروشگاه ها و بانک ها هستش که اگر احتمال میدی ماشینی که اومده موتور رو برده شاید از جلو اینا رد شده و فیلمش ضبظ شده
و البته دوربین کنترل ترافیک
و فقظ باید سریع باشی و باید سریچ باشی تا بتونی دوباره گیرش بیاری
پشت منو تيزي اينا زن و شوهرن
تو اين قافله حروميا بام همسفرن
---------------------------------------------------------------------------------------------- که پشت هر لبخندشون کمينه
--------------------------------------------------------------------------------------------- يه گرگ شرمندم دنيا اينه
دست ميدن و دلا پر از زخم و کينه
خاکي باشي ميشاشن روت فکر ميکنن زمينه
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
انجمن موتورسيکلت ايران(پرشین موتور) جهت بالابردن سطح فرهنگ و اطلاعات در زمينه موتورسواري راه اندازي شده است
شماره سامانه پيامکي انجمن : 50002666994466
برای ثبت شماره خود در سامانه پیامکی نام و نوع موتور خود را به شماره فوق پیامک کنید.
لطفا در هنگام کپی برداری مطالب و عکس ها منبع و لینک سایت ذکر شود.
تبدیل فینگلیش به فارسی (بهنویس)
قدرت گرفته از ویبولتین - طراحی قالب توسط وی بی ایران
علاقه مندي ها (Bookmarks)