نقل قول نوشته اصلی توسط navamorakab نمایش پست ها
داداش چرا مردم رو میزاری سر کار.؟به دروغ عکس موتور مردم رو نزار واسه فروش.با این کارا اسمی نمیشی پهلوون.تو که وجودشو نداری جواب تلفن بدی چرا مردم رو 300کیلومتر میکشونی و بلاتکلیف میزاری.
چی می گی عمووو جون
داش میلاد و همه میشناسن الکی چرت و پرت نگو
قیمت موتور مفت بوده رو هوا زدنش.
بعدشم اگه قرار باشه موتور ادمو اسمی کنه که الان ............
ولش کن
درکل یه چیز بهت بگم ناراحت نشو
بروووو دنبال بازیت عمو جوووووووون .