نقل قول نوشته اصلی توسط عابدی نمایش پست ها
از تريلاي ديگه بهتره و بين روان و اين سليقه ايه من از گندگي اين خوشم اومد و از صدا اگزوزش خريدم الانم راضيم حالا الان سرم شلوغه دو سه تا تاپيک افرود ميزنم ببين باهاش کجاها رفتيم

- - - Updated - - -

همه ي تريلاي موجود ايراني حدود 15 اسب بخار دارن پس اونيکه ميگه اينو نخر اونو بخر سليقه اي ميگه....من الان يه ساله دارم فلات 250 هم سوار شدم دقيقا همين بود اين 110 تا تاپ اسپيد داره فلات 114 تا اخرش بود.
که اینطور پس.قیمت صفرش چنده؟؟؟؟خوشحال میشم اطلاعاتتو و تجربیاتت رو در مورد این موتور مطرح کنی دوست من.