سلام دوست عزیز

کلا رادیسون رو بی خیال شو . من پارسال تابستون یه دونه در حد صفرش رو خریدیم تو دو هفته اینقدر اذیتم کرد و دلم رو زد که فروختمش و فلات خریدم ؛ فلات هم زیاد آش دهن سوزی نیست ولی از رادیسون خیلی بهتره و من ازش راضیم .روان رو نداشتم ولی دوستانی که دارند ازش راضیند. به نظر من بین موتورهای ایرانی (چینی ) بین روان و فلات یکی رو انتخاب کن .

راستی از پارسال تابستان که من رادیسون رو فروختم .همون موتور 2-3 بار خرید و فروش شده و موتور فروش دیگه عادت کرده این موتور چند هفته یه بار مهمون مغازه اش باشه .