داداش از من میشنوی گمرک نرو من که بچه تهرانم میترسم اون طرفا برم من بهت همون خ17شهریور(شهباز سابق)رو پیشنهاد میکنم باز کاسباش قابل اعتماد ترن ولی بازم برمیگرده به خودت هرجا بری باید هواستو جمع کنی با کی داری معامله میکنی اگر از دستم بخری که عالیه پای دلالم وسط نیست////