من دوتا چینی دیگه دارم کثیر نه ولی آرگون رو دسته دوم خریدم تا حالا شمعشم عوض نکرده بودم 120 راحت و 140 با زور میرفت. تا اینکه تصادف کردم. تازه پام از تو گچ در اومده..... میخوام آرگون رو بفروشم یه 250 بگیرم تابستونو مرخصی برم ایران گردی.... یکم پام بهتر بشه با آرگون میام تهران اونم 2 پشته.....

- - - Updated - - -

دوستان کسی یه 250 خوب با قیمت عقلانی سراغ نداره.......