|
|
|
|
|
|
ارزش خرید با این قیمت دارد
اگر با قیمت پایین تری بدهد بله
ارزش خرید ندارد

ببین داداش
خرید موتور برای هرکسی جنبه های متفاوتی داره
شرایط و توقع و موارد استفاده هم فرق داره
برای مثال توی تهران یکی هست میخواد تا 20تومن هزینه کنه و موتور بخره
اگه بخواد همش با موتور بیرون باشه و هر روز از موتور استفاده کنه میره یه هیوسانگ صفر میخره و نهاییت استفده رو میکنه ولی اگه فقط بخواد باموتور تمرین کنه یا بره پیست خب میره همچییین موردی رو میخره
در کل ببین استفادت چیه از موتور
من اگه خودم بودم اینو میخریدم به چند دلیل
1- هوندا هستش
2- موتورای استیریت رو دیوانه وار دوس دارم
3- موتورو عشقی سوار میشم
4-سنگیین حساب میشه و البته مشکل تردد نداره این موتور
- - - Updated - - -
یاشار جان الان اوضاع سنگین بدجوریه
سی بی 400 مدل 96 مدارک دار رو 13یا14تومن قیمت میدن
سی بی 400اماراتی رفیقم داره لنگه ی همینه آبی تازه 2002هم هست گذاشته 7.500
البته این قیمتایی هست که من دارم
یا مثلا gsx1400مدل2004 یکی پیدا کردیم میگه 22تومن
cbr600مدل2007 دارن قیمت میدن 19تومن تازه اماراتی
اصلا اوضاع سنگیین خیلی خرابه
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
انجمن موتورسيکلت ايران(پرشین موتور) جهت بالابردن سطح فرهنگ و اطلاعات در زمينه موتورسواري راه اندازي شده است
شماره سامانه پيامکي انجمن : 50002666994466
برای ثبت شماره خود در سامانه پیامکی نام و نوع موتور خود را به شماره فوق پیامک کنید.
لطفا در هنگام کپی برداری مطالب و عکس ها منبع و لینک سایت ذکر شود.
تبدیل فینگلیش به فارسی (بهنویس)
قدرت گرفته از ویبولتین - طراحی قالب توسط وی بی ایران
علاقه مندي ها (Bookmarks)