نقل قول نوشته اصلی توسط monazzah نمایش پست ها
محمد جان من الان نزدیک 20 ماه که اگزوز موتورمو عوض کردم شتابش صداش واقعا عالی شده جون می ده واسه دور دور اما دادا جرات نمی کنم از خونه زیاد بیارمش بیرون می ترسم بگیرنش اول خوب فکراتو بکن بعد دست بهش بزن
مرسی داداش اما من صداشو میخام بم کنم یعنی جوری نمیشه که زننده بشه صداش بلکه بهتراز حالا وصدای فابریکش میشه