من خودمو کشتم ولی اگزوز باز نشد،اونجا که لوله دو تیکه میشه جام کرده وهیچجوری لوله ها از هم باز نمیشه/نمیشه از یه جای دیگه باز کنم؟نمیشه فقط منبعو باز کنم واصلا کاری به لوله دوتیکه نداشته باشم؟چون من فقط با منبع کار دارم/فقط فوریه ممنون میشم زود جواب بدین