با سلام
طبق اطلاعی که من دارم فرق این دو نوع در گیربکسشونه

پالس یوجی 3 بعد یک مدت که کار میکرد گیربکسش به زوزه میافتاد که زیاد جدی نبود و فقط زوزه داشت که در دراز مدت اثرش معلوم میشد

که این ایراد در پالس یوجی4 برطرف شد در عوض کیفیت قطعات بشدت افت کرد وگرنه یوجی 4 خیلی از سیم پره سرتره حیف که کیفیت قطعاتش افت کرد

وسلیقه منم بیشتر یوجی 4 رو میپسنده وسلام.