|
|
|
|
|
|
یاماها تریل های خوب و متوعی داشته و داره
دوزمانه ها هم متنوع بودن از انواع dt های هواخنک و آب خنک دریچه دار(مثل کیپس کاواساکی) و.. انجیین های ساده تر و سری دبیلیو ار های دو زمانه و حرفه ای تر
و چهارزمانه ها
رده xt نریل با قیمت پایین و انجین هواخنک و ساده و قدرت نسبتا کم به حجم
رده tt , ttr با قیمت متوسظ و رده هم متوسظ و خوب با انجین هواخنک و نسبتا قدرتمند اما یکم ساده تر و 4سوپاپ و دومیل بادامک (هدف داشتن بازاری مثل سوزوکی دی ار زد 250)
و رده wr که قیمت و سطح بالاتر با شاسی الومینیومی و انجین آب خنک و 5 و4سوپاپه و دومیل بادامکه با قدرت بالابه حجم که باز و250 دو مدل هست و 250 f با تریپ بسیار آفرودی و زین باریک و ... و رده 25o r که باز با همچین انجین و بدنه ای اما با ظاهر یکم شهری تر و فلاپ های کوتاه و زین عریض تر و سویچ و کنس
علت ویراش : یجا250رو240 نوشته بودم
ویرایش توسط vahidshah : 25-11-1391 در ساعت 10:02 بعد از ظهر
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
انجمن موتورسيکلت ايران(پرشین موتور) جهت بالابردن سطح فرهنگ و اطلاعات در زمينه موتورسواري راه اندازي شده است
شماره سامانه پيامکي انجمن : 50002666994466
برای ثبت شماره خود در سامانه پیامکی نام و نوع موتور خود را به شماره فوق پیامک کنید.
لطفا در هنگام کپی برداری مطالب و عکس ها منبع و لینک سایت ذکر شود.
تبدیل فینگلیش به فارسی (بهنویس)
قدرت گرفته از ویبولتین - طراحی قالب توسط وی بی ایران
علاقه مندي ها (Bookmarks)