سلام به دوستان باوفا بخصوص اقای شایسته فر.
یک راهنمایی میخواستم
دوستان امشب یک مگلی(تنها مگلی شهرسکونت من) قرمز دیدم .پریدم جلوش و نگهش داشتم. باهاش صحبت کردم و نشستم و خودش هم پشتم نشست تا بریم دوری بزنیم. گازوندمش و یه دور کوتاه زدم بد بش گفتم میفروشی اونم گفت دنبال تریل میگردم . اگه بخای اره. خلاصه مدل 89 بیمه دار و کامل بجز کارتش که گفت باید از پست تهران خودم برم بگیرم.قیمت رو گفت 5500 خودم خریدم و همونقدرم میدم.
آیا میارزه ؟ اگر تا 5 بگیریم چی؟ بگیرم یا نگریم ؟