|
|
|
|
|
|
سلام دوستان
من چنتا سوال دارم امیدوارم بتونید منو راهنمایی کنید
1 موتور کراس چند نوع دارد مثال : دو زمانه و چهار زمانه
2 موتور دو زمانه زود کثیف میشود ؟
3 قدرت موتور دو زمانه بیشتر هست یا چهار؟
4 اگه من بخوام موتور کراس بخرم بدون مدرک هم میتونم برم به فرض مثال (کن) پیست موتور سواری برم یا اینکه موتور باید با مدارک برم ؟
5 فقط موتورهای دو زمانه صدای مثل zx وزز میکنند یا چهارزمانه هم هست که مربوط به اگزوز میشه ؟
6 موتوری معرفی کنید که خرج کم داشته باشه و لوازم راحت پیدا بشه
دوستان من چون اطلاعات خیلی کمی دارم دیگه به بزرگی خودتون ببخشید
7 من موتور کراس بدون مدارک داشته باشم امکان داره پلیس وارد خونه بشه و موتور رو با خودش ببره ؟
8 ایا موتور دو سیلندر هم داریم ؟
با تشکر
- - - Updated - - -
یادم رفت هوندا بهتر استیا سوزوکی ؟ میدونم خیلی سخته اما حدودی هم بگید ممنون میشم

سلام به همه اساتید یه دونه crf۲۵۰ دارم اگه ریگ ببرم موتور اذیت میشه
- - - Updated - - -
سلام به همه اساتید یه دونه crf۲۵۰ دارم اگه ریگ ببرم موتور اذیت میشه
سلام از کجا میشه فهمید کراس یا تریل ۲ زمانه بوش نخورده البته بدون باز کردن سیلندر با توجه به اینکه بعضی موتورها خیلی خوب بوش خورده اند



در حال حاضر 79 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 79 مهمان ها)
انجمن موتورسيکلت ايران(پرشین موتور) جهت بالابردن سطح فرهنگ و اطلاعات در زمينه موتورسواري راه اندازي شده است
شماره سامانه پيامکي انجمن : 50002666994466
برای ثبت شماره خود در سامانه پیامکی نام و نوع موتور خود را به شماره فوق پیامک کنید.
لطفا در هنگام کپی برداری مطالب و عکس ها منبع و لینک سایت ذکر شود.
تبدیل فینگلیش به فارسی (بهنویس)
قدرت گرفته از ویبولتین - طراحی قالب توسط وی بی ایران
علاقه مندي ها (Bookmarks)