منم با سروش موافقم ولی نه 1400 نزدیک 1200 تا 1300 می ارزه
موتور خیلی خوبیه به نظر من شتابش عالیه
بهت قول میدم که هیچ وقت با موتور تریل به همین راحتی که همه میخورن بهم تصادف نمیکنی
کلا موتور سالاریه
فقط روان