نقل قول نوشته اصلی توسط ali khoramian نمایش پست ها
17 میلیون واسه موتور93.. شما هر موتور 250 میخای بیار من بلاک ملیش میکنم با 1.800 . اما اگه 1 مامور سمج به تورت خورد که موتورو بخابونه و برگ سبز گمرک بخاد بعد بیاد اونو استعلام گمرک کنه بای خودت. این موتور برگ ترخیص گمرک هم داره؟
داداش من که فروختیمش .و خیلی هم پشیمونم .در ضمن مدل اصلیش 97 بود . شما هم اگه ادعات میشه برو بالا ترین مدل بندیت رو پلاک ملی کن که همه چیز بدونه مشکل باشه . این موتور 3 بار تعویض پلاک ملی شد . و هیچ مقامی نتونست بهش گیر بده . چون کلیه مدارکش کامل بود مثل این موتور با این مدارک کامل تو ایران پیدا نمیشد . اشتباه کردم فروختمش .