آخه بیچاره ها ... حالم گرفته شد
دوباره داستان خاله شادونه داشت تکرار میشد
اگه خدایی نکرده یکی از این بچه ها فوت میکرد کی جواب پدر و مادرشونو میداد؟
زیاد غیر عادی نیست ، ما از این چیزا هفته ای یه بار تو ایران میبینیم ، بگذریم از اونایی که سرپوش روش میذارن تا گندش در نیاد


- - - Updated - - -

تورو خدا ببین بچه بیچاره چطوری داره گریه میکنه
آخه کی جواب پدر و مادرشونو میده؟
پیش میاد دیگه نه؟