والا چی بگم...زیاد گیر میدن.دیشب یه ویو هندا زیر پام بود مدارکم همرام نبود...مال کسیم بود بهم گیر دادن منم گازشو گرفتم رفتم .خدایی چه سرعت و شتابی داره یک ساعت ول کنم نبودن آخرش پیچوندمشون...موتور زیر پاشون 125 راحت میشه دورشون زد....ماشین پلیس اینجا خیلی با کلاس باشه پژو 405

...بچه ها بین دربی و مگلی از لحاظ سرعت و نرمی کدوم بهتره ؟...چون من زیاد تو خیابونا میچرخم نمیخوام اذیتم کنه...

دربی پلاک ملی میشه ؟