نقل قول نوشته اصلی توسط hosein123456 نمایش پست ها
با سلام
مدرک دانشگاه علمی کاربردی معتبر در تمامی مراکز دولتی و خصوصی و ارگان های نظامی است.
مزایا: راحت قبول شدنودر عین حال بیشتر یاد گرفتن از دانشگاه های دیگر.شهریه کم.محیط دوستانه.
خداوکیلی؟روحم شاد شد.البته منظورم علمی کاربردی پودمانی یا همون بدون کنکوره ها؟ به نظرشما من با معدل چهارده و یازده صدم میتونم قبول شم؟همه رشته ها رم تهران زدم