من خیلی دنبالش گشتم تا صدای موتوره 4سیلندری در بیاد ولی نشد ولی میشناسم کسی که کارش اگزوز سازی و رو موتور خودمم کار کرده و اکثر گمرک کارشونو این انجام میده مثل محک کاتالیزوره موتورارو به اینا میده.50000 میگیره ولی مستقیم بری هنگ میکنی قیمتو