خوب رنگ با شه چی می شه مگه موتورش که سالمه سالمه وسر پیچ ها هم نمی کشه ومصرفش هم خوبه وصدای خوبی هم داره به نظر من که این قیمت خیلی مناسبه می خواهیم بفروشیم ویه ربسول یا xxبخریم منتظر فروختن این موتور هستیم.