تبریک میگم واقعا کاره جالبی انجام دادید
فقط ایکاش از موتور سوزوکی امیکو 250 استفاده میکردید.سایزش بزرگ بود به موتور بیشتر میومد.هم اینکه قدرت بیشتری تولید میکرد.لذت بیشتری داشت