نقل قول نوشته اصلی توسط شایسته فر نمایش پست ها
من به شدت از این موتور خوشم اومد!!!!!!
سواریش چطوریاس؟
نرم و راحته؟
حاجی کیلومترش تو حلقم!!!
سواریش که فعلا خوبه نرم و راحتم میشه گفت .از سنگینیش که بگذری موتور خوبیه.صداشم بد نیست مخصوصا وقتی در حرکت باشی و دنده عوض میکنی خیلی صداش خوبه