نقل قول نوشته اصلی توسط شایسته فر نمایش پست ها
داداش مطمئنی؟
هوندا سی بی ار 150 قدیمیا که جفت کثیر الان 4.300-400چطور کثیر 3 تومن؟
اونم وقتی تولیدش متوقف شده و طرح جدیدش رو زدن و دادن به بازار چطوری دوباره داره تولید میشه؟
ضمنا اینجا تاپیمک روبین هست نه کثیر 150 دوستان!!


- - - Updated - - -

بیاید اینجا
[فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ]
بله داداش کاملا مطمئن هستم حدود یک ماهی بود که درگیر موتور خریدن بودم
روبین و یا کثیر جدید فقط مدل های دست دومش توی اصفهان هست و فروشنده ها میگن دیگه صفرش نیست ولی مدل قدیمیش به رنگ سفید همه جا هست میگن کثیر دوباره داره میزنه