نقل قول نوشته اصلی توسط garudah نمایش پست ها
دوست عزیز اولا که اینجا برای موتور سبک رایگان هستش
دوما باید همون 100 تومن رو بدی + اینکه موتورت باید سند داشته باشه + اینکه باید گواهینامه داشته باشی
حالا اگه دوس داشتی جمعه بیا حضوری برات توضیحاتشو بدم تا از سنگین خریدن پشیمون شی


- - - Updated - - -


خیلی ممنون فقط خواستم بدونم که واسه سنگین چون پولیه میشه ما مثلا پول ندیم .. اینا که گفتید نمیشه .
80 تومن هم برای بیمه هست شنیدم ..
والا چند وقت و اندی هست بنده سنگین سواری رو اغاز کردم بقیه موارد رو هم خودم کاملا آگاه هستم باتشکر , جمعه احتمال زیاد میام اونجا کار دارم .. سی یو